Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mac schreef:Als dat nog afmeetbaar isheb ik volgens mijn berekeningen genoeg aan een kwart dosering van de Horseflex. Ik ga er eens even over nadenken - heb ook vier paarden waarvan eentje met een dubbele vitamine E behoefte ...
Van de msm die in de horseflex en pharmahorse zit las ik dat dat zorgt voor een betere opname van de vitaminen/mineralen,dus dat is zowiezo al een voordeel vind ik zelf
pluisje88 schreef:Maris schreef:Zijn capsules voor mensen dan niet goedkoper ? Zeker als je bij iherb ( creditcard nodig ) kan bestellen is dat misschien een goede optie en dan heb je gelijk de natuurlijke vit E.
Zeker niet als je weet wat ik per kilo betaal
Sonja89 schreef:Kan iemand mij helpen aan een lijst met symptomen die kunnen optreden bij een gebrek aan vitamine E?
En heeft iedereen die hier vitamine E bijvoert of magnesium, eerst een bloedtest gedaan? Of kan het eventueel ook op basis van symptomen en kijken of er verbetering optreedt?
Ik weet liever dingen zeker dan er zomaar vanalles in te gooien om te zien of het misschien zou werken. Zo heb ik ook na een paar maanden geven weer bloed laten trekken om te zien of er verbetering in de waarde was..
). We hebben op een bepaald moment een ongeluk met de koets gehad doordat hij er vandoor ging (helemaal niks voor hem) en daarna heb ik dan besloten bloed te laten trekken. Hij stond toen zo'n 3 weken "stil" (in paddock) en spierwaarden waren nog verhoogd .. Dacht zelf eerder aan bv. magnesiumtekort maar dus ook vitamine E laten testen en dat bleek het te zijn.