Dus ik zei toen ook dat ik de ene verbandwissel zelf wel thuis doe en dan wel 1 keer per week terug naar de kliniek blijf komen zolang het nodig is. Dit was maar 2 weken nodig en toen ging het zo goed dat hij geen verband meer hoefde en nog maar 1 keer per maand naar de kliniek hoefde te komen. En nu zelfs pas over 6 tot 8 weken, afhankelijk van hoe lang het ijzer goed blijft zitten.
Hij had eerst een steunijzer en nu zit er een normaal ijzer onder.
Die van mij mocht wel meteen in een kleine paddock of wei staan, zolang hij maar niet in de nattigheid staat. Daar knapte hij wel echt van op. Toen ging z'n hoef ook meteen beter groeien. Hopelijk mag die van jou ook snel weer naar buiten. Als is het maar op een klein afgezet stukje.

Ik denk dat mijn paard wel weer bereden kan gaan worden, al dachten ze daar eerst anders over. Maar hij knapt veel beter op dan dat ze verwacht hadden. Er is denk ik wel kans dat de hoefkanker weer terug kan komen, maar denk niet dat de kans groter is dan bij andere paarden. Het vervelende eraan is dat ze nog niet weten waar hoefkanker precies door wordt veroorzaakt...