Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SelenaV schreef:haal de dierenarts en hoefsmid er bij. Die ka ook zien dat het hoefbeentje in de hoef al gekanteld is. Wij hebben ook een pony die zwaar hoefbevangen was en eigenlijk niet gered meer kon worden. Maar die hebben we er ook bovenop gekregen. Je moet de pony goed i nat zand laten staan. vitamine spuiten geven. ook pijnstillers
veeel succes. en laat wel ff vanje horen hoe het later is met je pony
het wordt zwaar maar het moet! het is echt beter voor dr!!!! maar ik heb het er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk mee! na die 11 jaar! ze heeft zo veel voor me gedaan. ik heb op haar leren rijden! en door haar ben ik groot geworden!! door haar durf ik op andere paarden te rijden! ook al zijn ze niet zo lief als FANCY!!!!!!! Daarom heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor alles FANCY!! en ik zal je nooit maar dan ook echt nooit vergeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KUSS ELLEN!!!
ow wat erg voor je ellen ik begrijp dat je het er moeilijk mee hebt zeke omdatje er alles op hebt geleerd
maar fancy zal het wel goed krijgen met nieuwe vriendjes een mooie wei
wat daarvoor was fancy the best en natuurlijk gewoon een hele lieve pony!
ik ben er helemaal stil van

maar ik wil ze niet weg doen! want dat kan ik niet over mijn hart verkreigen! zelfs niet om ze even een tijdje daar weg te halen! hoe dan ook ik wordt altijd aan haar herinnerd! Vanochtend het rotste van het rotste klussie gedaan! namelijk haar stal helemaal uitgemest en ontmet zodat roos er morguh in kan! me vader zei van roos heeft een mooi stalletje maar ik wil haar graag in de stal van fancy hebben! ze kan dr nooit vervangen maar ze gaat cker haar best doen! en gelukkig heb ik marco nog!! gister avond heb ik ff bij hem uitgehuild! hij begreep me echt volgens mij! want hij bleef zo lief staan met zijn hoofd tegen mij aan! en vanochtend werd ik helemaal afgelebberd door hem! doet ie anders ook nooit!!
FANCY!!