Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiekje.be schreef:Duidelijk verschil! Hoeveel keer moet je zo in totaal gaan? Het gaat in elk geval de goeie kant op!
denice schreef:Ik ben heel erg tevreden over deze methode, al vind ik m flink kostbaar. Ik kwam de vorige keer een vrouw tegen, zij was voor de vierde keer geweest en het had niet aangeslagen. Alles voor niets geweest. Dat lijkt me pas naar..
kiekje.be schreef:Bij de zalf had de prof me op voorhand gezegd dat ik toch op een 700tal eur moest rekenen, waarbij de veearts dan de grootste hap is. De zalf, het consult, de verzending,... alles samen was zo een 120 eur schat ik, en dan hangt het er vanaf welk protocol je moet volgen. Sommigen kunnen na 10 dagen al stoppen, hier was het een maand: 1 week elke dag, de 3 volgende weken om de 2 dagen. Je veearts heeft daar welgeteld 1 minuut werk aan, maar je moet wel telkens de voorrijkost tellen eh... en dat tikt aan.
De prof laat je de zalf niet zelf doen omdat het uiterst toxisch spul is en je echt heel voorzichtig moet zijn. Mijn veearts kreeg een klein spatje op haar arm en zat even later met brandwonden op spoed... om maar aan te geven dat zo'n potje zalf in de verkeerde handen heel fout kan aflopen.
denice schreef:Kost ook aardig wat! Wat mij tegenstaat aan deze methode is dat dat spul zo verschrikkelijk brandt. Een kennis gebruikte deze zalf, haar paard ging toen steeds hangen als ze aan het hoofd wilden komen. (sarcoid op het oor) Ik wilde dat mijzelf en vooral mijn paard niet aandoen. Ook konden deze plekken niet ingesmeerd worden met die zalf, veel te gevoelige plekken!