Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zoveel dingen en dan nog geen 2000
ken mensen die voor heel wat minder ruim het dubbele neerlegden. 
DDDara schreef:Hoi hoi,
Nog even voor iedereen die vond dat ik me paard maar moest laten afmaken omdat dat beter voor hem was.....want box rust is zo zielig....
Box rust is niet ideaal dat wil ik ook helemaal niet zeggen..... maar ik heb gewoon een super vrolijk paard op stal staan die absoluut niet de indruk achterlaat dat hij zielig is omdat hij stil moet staan...... hij staat dan misschien pas een week maar over 2 weken mag hij dus al weer gaan stappen.....
Dus voor iedereen die inslapen beter vond dan boxrust....... wat ben ik blij dat ik gewoon me eigen plan heb getrokken.
Ik denk echt dat er is wat minder makkelijk gedacht moet worden over slachten........ tuurlijk soms kan je niet anders en is het de beste optie.... maar volgens mij worden er echt veeeelste veel paarden geslacht die nog jaren en jaren mee hadden kunnen gaan, als je ze maar de tijd geeft om te herstellen
MOEST HET FF KWIJT
StalNollie schreef:hoelang zou alles duren wil je je paard kunnen gaan berijden?