Estragon"]
Ik vind het onvergeeflijk als een da een fout maakt. Ik heb het meerdere keren meegemaakt (gelukkig niet bij mijn eigen paarden) en het grootste gedeelte van deze fouten zou voorkomen kunnen zijn als de da enkel maar naar de eigenaar geluisterd had...
Ik weet dat paardeneigenaren als 'vervelend' te boek staan bij da-en. Maar ik vind dat ze op voorhand je al behandelen alsof je vervelend en lastig bent. Ik weet een geval waarbij de eigenaar meerdere keren belde en de da liet komen. Elke keer werden haar klachten in de wind geslagen. Met dat paard is niets aan de hand zeiden ze dan. Dit paard is nu dood. Hij had iets ongeneeslijks dat zijn klachten veroorzaakte. Zij had dit nooit geweten als ze niet naar een andere da was gegaan..
Ik ken nog een aantal mensen die hun paard nu niet meer hebben door een fout van de da.
da Zijn imo vaak bevooroordeeld als het over mensen met paarden gaat. Ik heb nog maar zelden meegemaakt dat een da een eigenaar echt serieus nam.. Ik vind dit echt heel erg. Tuurlijk zijn er vervelende mensen bij die te pas en te onpas bellen voor niets maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat doet! en dan nog ookal is iemand nog zo vervelend het zijn wel de mensen waar je je geld aan verdient. Ik vind dat je het maar moet slikken en niet iemand anders onder jou ergernissen moet laten lijden.
ok een klein foutje moet kunnen maar er zijn grenzen. Ik vind het geen excuus om te zeggen dat het ook maar mensen zijn.
[/quote]
Ik ben zelf ook 'mijn' paard kwijtgeraakt. Niet direct door de dierenarts, maar als hij eerder naar Utrecht was gestuurd was hij misschien nog te redden geweest. En ik baal er ontiegelijk van maar wat doe je eraan? niks!! Ik ben het helemaal met je eens dat dierenartsen vooral moeten LUISTEREN naar de eigenaar, die kent het dier tenslotte het best.
[quote="gomir schreef:Ik snap de reactie van Mikey wel hoor Estragon. Je kunt wel hard roepen dat een DA geen fouten mag maken, maar het is gewoon onmogelijk om nooit een fout te maken...
Het is natuurlijk ontzettend vervelend als het net bij jezelf is, maar het is niet altijd te voorkomen![]()
Ieder mens maakt fouten, of je nu achter de kassa zit bij de supermarkt, buschauffeur of DA bent!
Dat bedoelde ik dus ook!! Alleen is het vaak een fout met minder grote consequenties als je achter de kassa zit.