Maar het kunnen natuurlijk wel 2 verschillende problemen zijn.
Wat betreft die nekband, klopt het wel dat je paard liefst laag wilt lopen met dr hoofd
Zal het topic ff blijven volgen, ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk aan de hand is met je paard.
Hopelijk valt het probleem met de nekband mee
ik ken mijn paard heel goed, ik volg mijn gevoel en dat heeft al meerdere keren gelijk gehad dus als ik straks echt vind dat ze helemaal binnenste buiten gekeerd moet worden dan gebeurd dat ook. de omstandigers vinden dit niet normaal die enorme bloedneuzen of een kleine paar keer per dag + die bobbel. zien we eind van de week geen verschil (vrijdag/zaterdag) of zien we andere verslechteringen dan gaat ze gelijk naar de kliniek. ik snap je reactie maar ook ik weet niet meer wat ik moet, iedereen gooit het op een adertje, we kijken of de vitamine k aanslaat zo niet dan gaan we naar de kliniek. ze heeft het namelijk zomers minder tot bijna niet. dan staat ze op het gras en in gras zit vitamine k. vandaar de gedachte dat dat het zou kunnen zijn. en ja die bult ik weet het echt niet. als de DA er luchtig over doet , ja ik weet het niet ik heb er niet voor geleerd, maar als het niet weg is eind van de week ook dan gaan we richting een kliniek. ikzelf weet het gewoon niet meer, bedankt voor je reactie ik heb er alle begrip voor!!