Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

[***] schreef:Waarom zou die niet komen?
[***] schreef:Langs de andere kant zit ik nu weer te denken: moet ik die DA wel laten komen ..
Wat juist de oorzaak is kon de DA niet zeggen, daarvoor moest hij foto's maken van de rug en het zou niks veranderen, dus dat vond hij onnodige kosten.. Vanwege zijn leeftijd en het feit dat hij er heel waarschijnlijk al zowat heel zijn leven last van heeft heeft behandelen toch geen zin meer. Zou mij alleen maar veel geld kosten en de kans op slagen is er zowat niet, en zelfs als het wel zou helpen zou het altijd maar tijdelijk zijn.
). Schrok er wel van hoor, al had ik het idee dat het niet goed zat, dit had ik niet verwacht...
) is dat hij zeker in beweging moet blijven.. Heb nu een manier gekregen van opwarmen en deze zou hem al een heel stuk moeten helpen .. Dus dit gaan we nu een tijdje proberen en dan zien we wel weer. Ben ergens wel blij dat ik nu weet waar het vandaan komt, hij zal best wel eens last gehad hebben van zijn knieën, maar dit kwam dan van bovenuit, en niet van de knie op zich.. Dat hij nu het slechter leek te doen dan een tijdje geleden is waarschijnlijk puur omdat ik niet zoveel met hem gedaan heb ... Weten we dat ook weer
Samen met de mededeling dat hij dit zeker zou aanraden als het paard een jaar of 5 was, maar niet bij een 17 jarige die zowat heel zijn leven waarschijnlijk al met dit probleem loopt.
Zegt ook weer genoeg .. Ik ga stoppen met er allerlei mensen bij te halen, want ze weten toch allemaal niet waar ze het over hebben .. En ja, mijn osteopaat was aangesloten bij icreo, dus daar verwacht je dan ook wel wat van ..
Maar het verklaart wel alles dus de kans dat deze DA er naast zit lijkt me klein ... En hij is tenminste gewoon eerlijk geweest, hij had mij ook 100en euros lichter kunnen maken als hij wilde ...