arm peerd! Je ziet inderdaad dat ie wat vermagerd is

Ik duim hard voor je dat het heel snel eindelijk beter gaat !! Zowel voorbeen nu dan als bult...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toydoll schreef:Jeeeeetje wat een pech zeg![]()
![]()
Ik duim hard voor je dat het heel snel eindelijk beter gaat !! Zowel voorbeen nu dan als bult...
door zijn teddyvacht lijkt het minder maar zijn ruggengraat en heupen sterken flink af. Ook de bespiering is ver te zoeken na dik 7 weken boxrust. Gelukkig is hij jong en zullen die spieren snel weer terugkomen zodra we weer aan het werk mogen 

Leanne_Salvo schreef:Maar heb ik er overheen gelezen, of heeft/had hij inderdaad geen pijn aan de bult op zijn knie?
essie_blue schreef:geerke schreef:nieuwe kliniek met het hele dossier inclusief foto's medicatie en aanpak.Dan weten ze in iedergeval hoe het NIET moet.
Nou inderdaad, zijn een hoop klinieken die erg goed aangeschreven staan! Denk niet dat je het hierbij moet laten..
Sterkte!
essie_blue schreef:geerke schreef:nieuwe kliniek met het hele dossier inclusief foto's medicatie en aanpak.Dan weten ze in iedergeval hoe het NIET moet.
Nou inderdaad, zijn een hoop klinieken die erg goed aangeschreven staan! Denk niet dat je het hierbij moet laten..
Sterkte!
bamsy schreef:Dat dacht ik met de kliniek in Moerbeke ook, heeeel erg veel positieve reacties over gehoord, maar van mij niets goed meer over te praten!
En die bult gewoon weer net zo erg, jeetje
Ja wat moet je doen he... Ik zou zelf denk ik niet zo snel terug gaan naar een van die dieren artsen maarja... 
Het enige wat ik je kan zeggen is volg je gevoel, al snap ik ook heel goed dat je nu even niet meer aan hem wilt laten rommelen. Sterkte!
) wat een pech
essie_blue schreef:Ja natuurlijk Babootje, het kan ook niet altijd goed gaan natuurlijk, ook bij een kliniek verlopen dingen wel eens anders dan verwacht!
Maar het feit dat het paard zijn benen dermate open heeft gehaald dat daar krammen in gezet moesten worden en dat ze over de krammen niks gezegd hebben, vind ik gewoon belachelijk. Kan altijd gebeuren dat het paard zich in alle stress verwondt, maar ik zou als eigenaar dan wel op de hoogte gehouden willen worden!