pilletjes van cure mok?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 14:59

Ik weet dit is al een oudere topic maar aangezien ik een vraag heb over cure-mok toch maar hier Bloos!

Ik geef sinds donderdag de pilletjes (2x daags 6 pillen) maar wanneer slaat de behandeling aan?? Ik weet dat het met homeopatische middelen vaak eerst even verergert Scheve mond maar zou ik niet na 5 dagen verschil moeten zien?? Miro's heeft mok aan alle 4 zijn voeten Verdrietig en daardoor zijn ze ook dik... Ik droog ze elke dag na het rijden goed af maar helaas kan hij door de mok nu niet zijn schoenen aan waardoor ik toch met hem door de blubber moet blijven rijden (aangezien de ruiterpaden onder water staan en Miro zonder ijzers niet de weg op kan )....ik denk dat we er toch maar weer ff een ijzertje onder moeten laten slaan totdat de mok over is Boos!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 15:13

Ik ben nu zo een 3 maandjes bezig en ik merk zeker dat het werkt! Ze heeft nog wel een beetje mok, maar de open bloedende wonden die ze zichzelf aanbracht om van de jeuk af te komen zijn weg!

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 15:16

Bij mij verergerde het in het begin ook even maar nu droogt het toch weer mooi in, althans bij m'n paard. Haha!
Volgens mij ben ik nu 2 maanden bezig, dus het duurt echt wel even voor je er iets van merkt.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 15:25

Ok thanx! Nu weet ik wat ik kan verwachten Knipoog

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 13:55

Rabecca schreef:
Ik gebruik ze nu precies een jaar, en vind ze super, ze heeft het hele jaar geen mok meer gehad. En ze heeft dat aan een voet, heel erg gehad, als ik al ernaar keek, of zalf wou opsmeren dan vloog ze weg Tong uitsteken .

Ik geef haar 6 pilletjes per dag. En bouw dat in de zomer iets af, naar 4 en nu in deze periode geef ik haar weer 6.

Ze heeft nog steeds schone, droge voetjes *LOL*

same here! alleen had ik van de DA advies gekregen om zomers 1 maand helemaal te stoppen en daarna weer beginnen, anders worden ze toch te immuum ofzo

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 14:12

Mijn tinker krijgt nu een kleine 3 maanden curemok en na een week zag ik sterk verbetering, helaas was deze maar van korte duur, momenteel staat ze met grote korsten die af en toe gaan bloeden.
Ik ben nu op advies van de da weer aan t smeren met een mengsel van vetaderm en head & shoulders en merk nu dat het iets verbetert.
Ondertussen geef ik ook nog steeds curemok, ik denk maar zo baat het niet dan schaad het niet en k heb ze toch liggen.

Djana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 23:34

Bij mijn oude tinkermerrie hielpen ze dus niet helaas, het hele potje met 600 pillen zijn op. Bij haar hielp eerder cebacil en panalog.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 13:03

Bij Gam hielpen de pilletjes uiteindelijk ook niet. Nu hij hooi krijgt i.p.v. kuilgras zijn de open plekjes weg en zijn de ouderwetse schilfertjes terug. Hier ben ik tevreden mee. Lachen