Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
martine0503 schreef:Alleen dat er heftig wordt gereageerd en dat er nu door een professionele ruiter mee wordt gereden. Of ik ben heel kippig met terug lezen of ze heeft het nog niet verteld. Net alle posten van de TS nagelezen.
Leffroi schreef:Och och och, wat staan er weer een paar mensen met hun doorgedachte vooroordelen klaar. Het enige wat gevraagd wordt is wat WIJ zien, voor de geïnteresseerden. Natuurlijk kunnen wij hier geen oordeel uit vellen. Maar daarom mogen we toch wel een gok doen met wat we zien? Het is toch niet zo dat de TS dure foto's laat maken en vervolgens aan bokt gaat vragen wat ze moet doen? Die is echt zo dom niet hoor.
Ik ben blij dat dit soort foto's een keer gedeeld wordt, omdat ik het gewoon interessant vind om te zien. In mijn opleiding tot paraveterinaire zal ik uiteindelijk ook foto's moeten kunnen beoordelen (natuurlijk niet zoals een DA). Maakt het alleen maar leuker om zoiets te zien.
Maargoed, laten we wel even onthouden dat dit bokt is