moeilijke beslissing

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dustinlover

Re: moeilijke beslissing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 17:47

Erg moeilijke beslissing.. Kun je niet kijken of je een tussenweg kan vinden met de vorige eigenaar.. Jij de helft van je geld terug en het paard laten staan en de uitdaging aangaan? Of in iedergeval een deel terug. Zoiets zou ik proberen te doen en dan onder het mom van dat je dan ook wat geld heb voor behandeling enzovoorts.

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:18

En, wat heb je nu besloten? Geen antwoord is fout of goed, ik ben gewoon nieuwsgierig...

Sem86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 00:39

Kun je niet iets regelen met de oude eigenaar dat als hij niet beter wordt je hem alsnog terug brengt. K snap dat je een paard wilt waar je het beste uit wilt halen. Misschien hou je er een superpaardje aan over en anders heb je het in ieder geval geprobeerd maar kan die alsnog terug als hij niet beter wordt.

Jientis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 18:20

Ik zou die van mij, ongeacht de kwetsuren of letsels, voor geen geld ter wereld terugbrengen.
Hij is je vriendje en vertrouwt je! Als je er nu voor gaat, zal hij je eeuwig dankbaar zijn. Paarden voelen dat zo goed aan.

sophie310394

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-13 04:03

We zijn hard aan het oefenen! Nu hopen dat er snel verbetering komt, over twee weken beginnen we aan onze therapie dus dat is spannend. Onze band is ieder geval sterker dan ooit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 06:58

Ik vind dat je een goede keuze hebt gemaakt! Ik zelf zou het paard ook niet terug kunnen brengen! Sterkte en succes :)

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 07:30

Zet m op! Als het niet meer gaat, gaat het niet. Maar voor nu doe je wat je kunt, dat is alles wat je kan doen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 07:38

Wauw, wat een hoop mensen die gelijk zeggen; wegbrengen en nieuwe kopen..... Dat had niet niet verwacht. Net een bank met een gat erin 'even' ruilen..... Als je er dan meer over na gaat denken snap ik het wel ergens, maar ik ozu het niet kunnen, zeker niet als je er echt gek mee bent geworden en je aan het paard bent gaan hechten. Het is geen ding, maar een dier waar je wat mee opbouwt, en dat kan ook in slechts 3 maanden. Mocht dat er niet zijn, zou ik er over nadenken uiteraard, maar is de (wederzijdse) liefde er zou ik er ook voor gaan. Maar misschien ben ik dan nog te penny ;)
Succes met de weg die je bent ingeslagen. Vind het knap dat je het hebt gedaan, want blijkbaar zouden niet veel mensen je na doen :) Hopelijk komen jullie er wel doorheen, en kunnen jullie met speciale behandelingen of manieren van trainen het wel gewoon leefbaar maken voor het paard, en toch nog lekker van elkaar kunnen genieten!

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 09:54

Sophie, als je wilt spammen, ik zit in dezelfde situatie dus je mag me altijd PBen!