Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hier laten ze mensen meestal doorgaan tot het einde zelfs al is er maar 1% overlevingskans. En ik denk als jij weer met je paard door de weides galoppeert je er geen spijt van zult hebben. En paardje heeft nog vechtlust, dus hij wil er ook voor gaan. Dit is natuurlijk mijn mening maar je moet het natuurlijk zelf weten
liesenlizzy schreef:Gezien mijn ervaringen met het inslapen van paarden die nog goed in de kop zijn, wil ik hem dat laatste leed besparen. Een paard wat nog goed is in de kop, zou moeilijk opgeven... Maar dat zijn mijn ervaringen tot nu toe
Wanneer hij zich ellendig voelt, is het ook klaar, maar ik ken hem goed genoeg om te zien dat hij dat nog niet is... Hij heeft wel eens een nacht gehad dat hij wat minder was en dat was ook te zien aan hem en ik heb dan ook net zo lang bij hem gezeten tot hij zich weer wat beter voelde en begon te eten.. Maar dan zat er een scheet dwars die er op dat moment niet uit wilde... Hebben wij ook wel eens last van 

Begin hem nu echt wel te missen. Eerste dagen waren even een verademing en heb ik een boel slaap en rust voor mezelf ingehaald, maar nu heb ik echt weer zo iets van: ik wil het weer zelf gaan doen
Hopelijk is het voor het eind van deze week weer thuis