Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Charaz schreef:Naar mijn idee is dat allemaal al gedaan, behalve magnesium voeren, is er hier iemand die daar goede ervaringen mee heeft?
Charaz schreef:Net even mijn moeder gebeld, hij heeft in ieder geval vanochtend gestaan en draait en loopt kleine stukjes nu, het lijkt ietsje beter te gaan dus, toch vreemd omdat metacam minder sterk zou moeten zijn dan de bute.
Charaz schreef:Nou de dierenarts heeft gebeld, in beide hoeven duidelijk verzakt en in zijn rechter hoef ook een kanteling, nu overleg met de hoefsmid ivm breakover beslag.
Hmm toch typisch dat buut en cushing samen niet goed gaat, ben heel benieuwd wat er uit de test komt.
Sanniej_ schreef:Heb even je topic door gelezen en heb nog wel wat advies voor je.
Als het daadwerkelijk hoefbevangenheid is.
Zorg dat je paard zoveel mogelijk in nat zand kan staan liefst ook in zijn stal.
Verder kun je je paard nog verder ondersteunen door hem druppels te geven.
http://www.medpets.nl/phytonics+podo+comp/
Deze druppels hebben bij paarden uit mijn omgeving echt geholpen als ondersteuning.
En schadelijk kan het zowieso niet zijn.
Ook kun je eens kijken naar de poeder gluco balance dat is een poeder die de suikers etc. in het lichaam ondersteunt.
Succes
zie nu met zoeken dit berichtje pas staan