Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
van een jaarling dus wat dat betreft is het wel goed gekomen maar ohw wat een verdriet
om moeder en veulen heeft dat gekost. Zoals ik je al eerder heb verteld een homeopaat heeft mijn merrie gered. Hij heeft mijn merrie er weer bovenop geholpen terwijl haar botje toch helemaal gekanteld is aan beide voorbenen. Ook heb ik haar op piepschuim tijden gehad om de druk te minderen. Ze lijd nu een normaal leven zonder pijn!
van een eigenaar eens de ernst van de situate ziet. Ik vind het in ieder geval super hoe jij er voor haar bent
. Kkan me voorstellen dat je geen ruzie met die man wil, dan heeft meinke niemand meer.
ie man ziet tientallen paarden per dag en heeft er toch uiteindelijk meer kijk op dan de dierenarts.Verder zit Anne natuurlijk in een lastig pakket:Zelf wil ze wel,maar de eigenaar wil eigenlijk niet luisteren.Is er trouwens nog wel eens nacontrole geweest van de politie of de dierenbescherming,nadat die hele actie via Bokt een paar maanden geleden op touw is gezet? Anita_D schreef:Melody...
Is er ook niemand op een manege ofzo die haar naar utrecht kan rijden???
En 80 euro voor foto's is toch ook wel te doen of te lenen van iemand??????
Ik bedoel dit echt niet kleinerend, maar er staat wel een hoop op het spel...

FlairS schreef:Is er trouwens nog wel eens nacontrole geweest van de politie of de dierenbescherming,nadat die hele actie via Bokt een paar maanden geleden op touw is gezet?

probleem is, hoe maak ik in godsnaam een hek? maar goed met wat hulp gaat dat lukken