Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ninia schreef:Nou nou, houd het een beetje vriendelijk. Ik denk dat die meiden heel erg hun best doen. En als je denkt dat het niet echt is, dan reageer je toch lekker niet?
Mijn shetlander schuurt ook weer flink, maar is ook heel erg aan het verharen. Dat heeft nl niet met de temperatuur te maken, maar met het langer worden van de dagen. Kijk goed of je luisjes in zijn vacht ziet, of haal er een fijn kammetje doorheen. ALs je luizen ziet, dan echt even een spulletje bij de dierenarts halen. Of misschien is er een boer of manege in de buurt die nog wat heeft staan voor een klusje?
Succes hoor!
StalNollie schreef:sorry wat enorm onbeschoft wat je gedaan hebt. je hebt geld opgehaald en het hiervoor niet gebruikt. je hebt mensen dus gewoon bedrogen.
ik begin hard te twijfelen of dit topic wel echt is of niet.
en wat voor opvoeders je ouders anders zijn.
Sammyoo schreef:Ik las dat je hem nu op een plek hebt gezet waar hij niet kan schuren?
Zet hem maar weer neer op een plekje waar hij wel kan schuren. Je hebt vast zelf ook wel eens ergens zo'n jeuk gehad dat je moest krabbelen. Stel je eens voor dat dat dan niet kan.
Het is echt zielig als hij niet kan schuren als hij erg jeuk heeft. Het fijnste is als je de borstel van een bezem stevig tegen een muur aan timmert. Dan kan hij jeuken zonder zijn huid te beschadigen.
Heb je misschien een potje uierzalf of vaseline? Het kan de jeuk al wat verlichten als je de jeukplekken een beetje vettig houdt. En geef je hem soms veel brokjes, brood, suikerklontjes of appeltjes te eten? Daar kunnen ze soms ook jeuk van krijgen.
Thincla schreef:Als je een pony aanschaft moet je zorgen dat je genoeg geld hebt voor da etc... en ben het eens met stalnollie...
brechtje122 schreef:Je kan ook de dierenarts bellen voor advies. Dat kost niks. Misschien weet de dierenarts wat het is als je het duidelijk omschrijft en weet hij wat je er dan tegen kan doen.
Douraque schreef:Hoezo onnodig? Het is overduidelijk dat het dier jeuk heeft. Jij moet maar eens jeuk ergens hebben, constant.
Haal morgen gewoon een DA erbij, niet pas over een week. Als je een pony aanschaft, weet je dat je de verantwoordelijkheid ervoor hebt. Dan moet je niet gaan twijfelen en wachten, nee je moet actie ondernemen voor je pony
Kimmloveit schreef:brechtje122 schreef:Je kan ook de dierenarts bellen voor advies. Dat kost niks. Misschien weet de dierenarts wat het is als je het duidelijk omschrijft en weet hij wat je er dan tegen kan doen.
daar hadden we ook al aan gedacht, maar op internet staat dat dat ook geld kost..
we vragen aan alle paardengekken om ons heen wat ie heeft, miss weet iemand het wel.