Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dimple schreef:Hoe kom je daar bij dat ze hem niet aannemen?
Als wil je hem verzekeren voor 100.000 euro, zolang jij de premie maar betaald!
Ik zou gewoon even bellen met de verzekering en de voorwaarden vragen.
VERZ. WAARDE UITGEBR. BASISVERZ. UITGEBR ZIEKTEKOSTENVERZ. JAARPREMIE
Hippo Zorg (Equine) 2500 162.50* 200* 439,99
Equipe 2500 137,13 191,97 329,1
EFO 2500 156,25* 250* 491,56
de paarden verzekering 2500 167,5* 200* 403,15
Dimple schreef:Hoe kom je daar bij dat ze hem niet aannemen?
Als wil je hem verzekeren voor 100.000 euro, zolang jij de premie maar betaald!
jorretje schreef:Ik ben de kleine lettertjes aan het lezen en er staat bij de 2 polissen die ik nu uitgeplozen heb dat de verzekeraar ten alle tijde de verzekerde waarde terug zal brengen tot de marktwaarde van het paard. Dan wordt het voor mij dus al een stuk minder aantrekkelijk om te verzekeren. Betaal je braaf je premie, is er iets zeggen ze tja met de huidige markt is je paard maar de helft waard.. lekker dan!
jorretje schreef:Het is zeker belangrijk de voorwaarden goed door te lezen, dit zou voor mij een reden kunnen zijn om voor een andere verzekering te kiezen. En zo heeft elke verzekering zijn voors en tegens.Ik word niet vrolijk van die polisvoorwaarden.. staan hier en daar wat rare dingen in! Equipe vergoed bijvoorbeeld bij koliek NIET als het paard het een 2e keer krijgt binnen 2 jaar.
Grit schreef:Dan zal het gaan om grote waardeverschillen. Zoals het verschil tussen een dekhengst of ruin. Of een sportkanjer die zijn verdere leven als grasmaaier gaat slijten vanwege medische klachten. Dan is het de taak van de eigenaar om dit door te geven aan de verzekering en zal ook de premie verlaagd worden.
Maar ik zou hier echt niet bang voor zijn met de bedragen waar wij het over hebben.