ervaringen peesblessure in de rug van het paard.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paperboy

Re: ervaringen peesblessure in de rug van het paard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 20:55

Super zeg, fijn om positieve verhalen te lezen over deze blessure!

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 20:59

Dat dacht ik al Paperboy daaarom heb ik het ook gepost :D

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 14:28

Ik ben erg benieuwd hoe het met de rugpatienten is uit dit topic nu we inmiddels 4 maanden verder zijn na de laatste berichten. Ik ga over 2 weken voor een controlescan, heb bewust langer de tijd genomen.

Mariel89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:57

Ik schop even een oud topic omhoog. Gezien de ervaringen die hier al in beschreven staan lijkt het me handig om in dit topic verder te gaan.

Zijn er op dit moment nog anderen die ervaringen hebben met deze blessure? Mijn paard (12 jaar) is sinds september geblesseerd en in november is dmv een echo ontdekt dat de ligamenten tussen de doornuitsteeksels ontstoken zijn. We hebben veel aan de hand gedaan, uiteindelijk in alle gangen tot hij echt weer goed ging lopen. Toen eind januari voor het eerst erop gestapt, ging ook goed.
Afgelopen week 1 keer een minuutje erop gedraafd en toen was het weer helemaal mis. Hij is erg pijnlijk op zijn rug helaas. Voor de aankomende tijd in ieder geval weer rust / stappen en ik ga er pas weer een zadel op leggen als hij een hele tijd geen pijn meer heeft of gevoelig is in zijn rug.

Hoor graag ervaringen van anderen. Het is niet zo'n bekende blessure, dus er is niet zo veel over te vinden.