Ik heb het nog een tijd lang gegeven als ondersteuning, maar ben er ondertussen mee gestopt..
Heb het nog wel staan want hij kan echt alleen uit een slowfeeder eten, en die kan ik niet op de wei plaatsen, dus hou het achter de hand voor eventuele terugval of gewoon voor de zekerheid
Ben ook heel blij met deze update en dankbaar voor alle tips! Ook blij dat wij niet opgegeven hebben en hopen dat het goed blijft gaan! Meneer heeft in ieder geval praatjes zat tegenwoordig!
wat fijn dat het nu weer beter gaat met het paard! en wat is hij mooi!
Nadine_Fabi
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-13 21:35
Thnx! gelukkig wel! Ik was er wel even bang voor zo in de winterperiode, is toch wat lastiger.. hij mag zeker nog wel wat aankomen maar we zijn op de goede weg! Kan niet wachten tot hij zn teddyvacht mag gaan verliezen haha
Wat een knap kind! Tof dat je alles op alles hebt gezet, en ben blij dat je naar tips hebt geluisterd. Kan niet wachten op de blinkend, in zomervacht-fotootjes!
Thnxx! Ik vind m vooral erg schattig met zoveel haar haha! Ik zal veel fotoos spammen tegen de tijd dat het mooier weer word!
Locanda
Geplaatst: 15-03-13 16:08
Denk dat het kleimaskertje eens is de zoveel tijd (foto 3) hem vooral erg goed doet. Het is een knap paard hoor, gelukkig weer beter. En fijn dat het nu zo goed met hem gaat!
Blyss
Geplaatst: 16-03-13 18:01
Heb zelf een topic vorige week geopend over mijn paard die ineens niet meer kon eten en slikken. Alles viel eigenlijk zo beetje in een paar dagen bijna stil bij haar. Na 5 dagen aan alles gedacht te hebben kwam mijn veearts met de diagnose tekort aan vit e en selenium. Ik gaf haar dit altijd maar was ca. 3-4 maanden geleden overgestapt op Vit E product zonder seleen. Ze heeft een injectie gehad om het tekort snel aan te vullen en al heel snel knapte ze op. Ze kan nu weer normaal eten. Wellicht heb je er iets aan.
othelloster
Geplaatst: 16-03-13 18:05
Hey, Wat naar zeg! Ik verzorg een paard van 33 Die kan geen hooi meer hebben of kuil
hij kan het niet eten en niet verdragen kwa darmen Hij krijgt 3 x per dag slobber, Om hem om gewicht te hebben en voor zijn darmen Het werkt perfect Hij krijgt wel pulp en nog wat er door heen
Bedankt voor de lieve reacties alsnog, en hou ik zeker in gedachte mocht het weer fout gaan, maar paardje eet op dit moment weer hooi, wel uit slowfeeder, en eet muesli met basisbrok van subli! Dit gaat tot op heden heel goed!
Met zo af en toe een modderbadje tussendoor is het helemaal een happy paard op dit moment!