Ariebren schreef:Een veearts die moet nadenken over een middel tegen mijt, ongedierte bestrijding moet even 5 minuten gaan googelen op internet.
Mijn huidige DA is wel een goeie hoor, hij heeft mn minishetje vrijdag gecastreerd en alles werd getimed, moest binnen een bepaalde tijd klaar zijn en verliep perfect. Mn shetje had er de volgende dag haast geen last van, want was gewoon zichzelf en liep weer dressuuroefeningen te doen in de weide. en nu een week verder is het gewoon perfect netjes. Niet een keer opgezwollen geweest, warm of wat dan ook. Ziet er droog, schoon en netjes uit dat handeltje.
Dus hij is een erg bekwame DA, maar hij is ietsje ouder dan mijn DA's in NL en daar zit nou eenmaal alles nog heel vers in hun hoofd en die doen erg veel aan bijscholing. Die zijn nog jong en extreem gemotiveerd om zoveel mogelijk te weten. Dus daar ligt het grote verschil.
Deze die ik nu heb, die doet ook voornamelijk koeien enzo, weet op dat gebied ontzettend veel. Is heel erg rustig en behulpzaam. Dus wat dat betreft heb ik geluk dat ik mn oude DA kan gebruiken als backup en dan mn huidige DA daar helemaal geen probleem mee heeft.
Ben me dus ook zeer bewust dat veel mensen dit niet hebben en mag zeker van geluk spreken. Maar tja, aangezien ik mn DA in nl dus niet betaal voor zijn adviezen, kan ik die ook niet eke dag bellen.