Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar da's logisch, ik heb 2,5 jaar op mijn kont gezeten en nu is het weer aanpoten..Vanavond werk ik van 21.00 tot 02.00 (en dan nog opruimen en schoonmaken
) dus dan zal ik morgen wel tot een uur of 12 
Gisteren liep hij me al omver en toen heb ik hem maar even verteld dat hij dat NIET MEER moet doen
Ook moet ik hem echt een hoofdstel indoen anders heeft hij helemaal maling aan me....Ach nog 5 weken.......
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken en heb er nog steeds geen goed gevoel bij
De ene dag denk ik: "nou hij is goed" terwijl de andere dag hij weer heel slecht is. Ik ga toch eens met Emmeloord overleggen of het niet een goed id is om er een chiropraktor (of hoe je dat ook schrijft
)bij te halen. Zo aan de hand en los in de paddock loopt hij goed maar als ik er op zit en ik ga hem een beetje "rond" en over de rug heen rijden dan gaat hij "huppelen", na een paar passen is dat wel ok maat zodra ik hem dan weer uit laat schuiven doet ie het weer...Ik denk nog steeds dat het uit zijn rug komt en dat er daar ergens een zenuw klem zit ofzo....we'll see.
We'll see.....
Ik heb uiteraard een advocaat ingeschakeld en heb al gewonnen maar zoals er ook in staat heb ik al 7 weken een andere veeeel leukere baan
Dat probleem is al opgelost en ook niet belangrijk verder....Miro is belangrijk en ik zal het zo nog een keer doen al verlies ik daarmee een baan, het gaat hier om een levend wezen met een hart en gevoel en als een werkgever daar niet mee kan omgaan dan wil ik met dat soort mensen niet eens iets te maken hebben
Werk interesseert me niets zolang het belangrijkste in mijn leven pijn heeft....
Wel heb ik Astrid Bos telefonisch even gesproken en uitgelegd wat ik zelf van de situatie vind. Helaas kon zij niet veel zeggen zonder hem terug te zien... Ikzelf vind het ergens onnodig om naar Emmeloord af te reizen aangezien het met Miro de ene dag goed gaat en de andere dag niet, het kan maar zo zijn dat vandaag een goede dag is maar morgen kan het wel weer slechter zijn
Nou ja we wachten wel weer tot ik vervoer kan regelen en dan maak ik een nieuwe afspraak..tot die tijd klooien we wel zo verder en zal ik Ingrid Kuipers bellen
dat doet zeer ja
Nu moest ik gisteren onder het zadel stappen draven en galopperen en ik vond het doodeng
.. ik ben zo vreselijk bang dat hij weer zo kreupel gaat lopen maar aan de andere kant klinkt haar diagnose + behandeling logisch. Ik moet nu vanaf vandaag dus met hem aan het werk, heel veel cavalettie stappen en draven
en dan komt ze over 2 weken weer terug om hem nog een keer met laser te behandelen.. Dus ik ga hem zo maar eens heel voorzichtig longeren met cavalettie en daarna afsponsen met warm water en spiritus en daarna met een laag cooling gel onder het solarium...we zullen zien, ik vind het doodeng
Ik durf nog niet TE positief te zijn maar het lijkt goed te gaan...
Nog ff spannend dus, als er na een maand nog niets aan de hand is durf ik misschien wel weer adem te halen maar nu nog niet