Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lon schreef:Bedoel je dit: http://www.dochorse.nl/equistro-haemolytan-400.html ?
Dat is een vitaminepreparaat, ik begrijp niet hoe dat de leverwerking helpt of een ontsteking bestrijdt. Ik ben heel benieuwd of het werkt.
Tooske schreef:Nee het is niet heftig genoeg voor leverbot. Ook niet zo heftig dat ze misschien jacobs kruiskruid gegeten zou kunnen hebben.
Dierenarts kon het niet goed verklaren.
Tooske schreef:En mijn paard is van een zielig hoopje zonder zomervacht en doffe vacht grove schimmel infectie gehad en totaal niet lekker in haar vel na dit middel binnen 2 weken een gezond glimmend vrolijk paard geworden.
Waarschijnlijk ken je het middel niet en kan je daar dus niet over oordelen.
tita schreef:Bloed is niet goed ze heeft een chronische ontsteking lever werkt niet goed.
tita schreef:Ze heeft teveel eiwitten in lichaam en lever kan dat niet verwerken. Denk dat het is.
tita schreef:Denk wel dat ik een van de weinig mensen ben die zoiets heeft van ...geef de prednison maar. Het schakelt iig de slechte bacterie uit maar ook de goede.
Ik geloof niet echt in een vitamine-product, maar goed we gaan het proberen.
tita schreef:@ Ikke wat kan ik in godsnaam aan het voer doen.
Sta op een pensionstal die al niet goedkoop is, kan me niet veroorloven nog zelf alles in te kopen kwa stro en hooi en biks.