Dikke boon uit z'n fluit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:50

mrie schreef:
cp112 schreef:
Ruinen in het wild :')
Die zijn met de ballen tussen 2 stenen gekomen ofzo _O-

Wahahahahahha, :') :') Hard op lachen

Rolt van stoel van het lachen, collega kijkt me vragend aan!!

Bij één van mijn ruinen mag ik er aankomen en schoonpoetsen, bij de ander hoef ik niet eens mijn hand in de buurt te houden of ik krijg al een optater tot en mét.
Maandag wordt er weer geënt en dan zal ik eens vragen om een uitschachtspuitje en knoop ik zijn achterbenen desnoods bij elkaar....

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:53

cp112 schreef:
Ruinen in het wild :')
Die zijn met de ballen tussen 2 stenen gekomen ofzo _O-

hier moest ik echt zo hard van lachen _O-

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 12:09

mrie schreef:
The sheath is the hole or skin where the penis is pulled back in. You can clean this with just water, but Excalibur is specifically made for cleaning out your hose's sheath.

De naam van het spul is ook echt fantastisch :D :D

JMH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 12:12

Heb m nu een half jaar maar de eerste eigenaresse had er nooit aangezeten, is dus ook niet gewend dat er iemand aan z'n fluit zit..

Zodra ik met mijn babydoekjes en sopje in de buurt van de fluit van m'n ruin kom begint ie dus al te dreigen en als ik vervolgens het ook maar waag eraan te zitten krijg ik een schop en stuitert hij de hele stal door... Terwijl het normaal het meest zachtaardige dier op stal is!

DA maar gebeld met de vraag hoe dit aan te pakken, antwoord: Je hoeft niets schoon te maken, dit gebeurd vanzelf! Navraag bij een bevriende DA gedaan want leek me stug maar ook zij geeft aan dat het niet hoeft.

Toch met al die verhalen hierboven (bonen/klonten) maar eens heeeeel voorzichtig nog eens proberen, anders toch maar een lichte verdoving vragen aan de DA en dan aan de poets! :=

jorretje

Re: Dikke boon uit z'n fluit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 12:20

yuk! Bij mijn bijrijdpaardjes wordt er NOOIT iets aan de eh mannelijke hygiene gedaan.. wel worden ze in de zomer reglematig afgespoten met de hoge druk spuit en stroomt er ook overvloedig water langs het zaakje.. Ik heb laatst de eigenaresse geprobeert te vertellen dat je eigenlijk toch ook daar behoort schoon te maken, maar dat zag ze neit zo zitten haha. Paardne zijn jaar of 14 en ruin. Zelf he ik een jaarling hengstje mag al wel aan zn ballen zitten, maar zie t nog neit echt zitten ok echt aan zn fluit te gaan prutsen...

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 12:25

Normaal gesproken is het niet nodig om de koker schoon te maken, tenzij...
Tenzij er problemen ontstaan, opgezette koker, dan moet er aan gewerkt worden, DA kan een spierontspanner geven zodat hij makkelijk gaat uitschachtten. Vaak volstaat een paar keer schoonmaken.
Voor de rest weet ik er geen fluit van.

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 12:39

Ik mag normaal nergens aanzitten, vooral niet de vellen afpulken. Dan krijg ik me toch chagrijnige blikken :+ .
Laatst, toen het zo ontzettend warm was, echter afgespoeld. Rondom z'n billen en benen had ie ook goed gezweet, dus dat ook goed afgesponsd. Ik zag toen dat z'n koker aardig smerig was en ben toch rustig aan de poets gegaan. Heb er iedere keer een hand water ingegooid en dan die vieze klodders losgeweekt/losgewoeld en zo toch wel drie kwartier bezig geweest... paard stond rustig te slapen en nam af en toe een hapje gras. Hij stond net als altijd gewoon los. Ik heb (bijna) aan het eind echt heel erg moeten lachen, want toen ik stopte keek ie echt diep verontwaardigd aan, legt z'n oren naar achteren en duwt tegen mijn billen. Toen ik weer verder ging nadat ik een nieuwe, schone emmer water had gepakt, ging ie weer heerlijk staan slapen :z
Maar dat was dus (in de vijf jaar dat ik 'm heb en ie nou ruin is) de eerste keer dat ik echt schoonmaakte.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 12:49

HolyPope schreef:
Normaal gesproken is het niet nodig om de koker schoon te maken, tenzij...
Tenzij er problemen ontstaan, opgezette koker, dan moet er aan gewerkt worden, DA kan een spierontspanner geven zodat hij makkelijk gaat uitschachtten. Vaak volstaat een paar keer schoonmaken.
Voor de rest weet ik er geen fluit van.

Wat een leuke woordspeling holypope :7

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 13:24

Maxielover schreef:
Heb jij ooit ruinen in het echte wild gezien dan ? Dat zijn allemaal hengsten en die houden zichzelf schoon doordat ze meer uitschachten en door seks uiteraard. Dan is er idd geen washandje nodig.

Lekker de vuiligheid bij de merries droppen. Typisch mannelijke eigenschap. :D

Ben ik even blij met mijn merrietje. Even een babydoekje tussen de tietjes en klaar is kees. :o

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:18

ook de advertenties onder dit topic vind ik ook grappig:
Citaat:
Viento dwarsfluiten De fluit voor beginners evenals veeleisende fluitisten

:D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:39

Mijn ruin heeft ook veel "plooien" in zijn koker. Daar zitten geregeld van die zwarte vetklonten. Zo'n klont haal ik wel weg, maar verder poets ik niks. Zolang het verder niet geirriteerd raakt, ben ik bang dat ik met schoonmaken juist de balans verstoor.

Maar ik had nog nooit dat stukje voorhuid bij het einde van zijn plasbuis gecheckt. Ik had er geen idee van en er was mij niks aparts opgevallen.
Na het lezen van dit topic toch maar even gecheckt en jahoor, een grijzige meelbal ter grootte van een kleine stuiterbal :oo . Ik heb mijn handen met betadine gewassen en de "bal" eruit gewipt. Dat ging nog geen eens zo moeilijk, even een beetje frotten om de huid over de ding heen te krijgen.

Dus bedankt voor de tips hier :) . Ik vind er verder overigens niks vies aan, die bal stonk ook niet. Dan zijn die zwarte klonten viezer 8-)

En applaus voor mijn paard die het toeliet. Hij is het verder niet gewend en ik moest het van ver halen :+ , hij trok zijn hele hebben zo ver mogelijk in. Maar liet mij er toch goed aankomen.

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 15:05

Het is eigenlijk helemaal niet nodig om de fluit van je ruin/hengst schoon te maken. Dat regelt zichzelf. De zwarte vetklonten zijn fysiologisch en als je dit weghaalt komt er alleen maar meer voor terug. Dus lekker laten zitten!

Tenzij er dus meer aan de hand is..

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 15:21

Dat is ook de reden dat ik er verder niks aan doe wat betreft schoonmaken ed. Maar zo'n zwarte klont die nog aan een haartje hangt te bungelen, die help ik wel een handje.

Maar die proppen bij de voorhuid, zeg je daarvan ook dat je die beter kunt laten zitten?
Die was bij mijn ruin echt groot. Hij schacht bij het plassen nooit geheel uit, dus het zal bij hem een mooie verzamelplek zijn.

JMH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 15:26

driebergen schreef:
ook de advertenties onder dit topic vind ik ook grappig:
Citaat:
Viento dwarsfluiten De fluit voor beginners evenals veeleisende fluitisten

:D

_O- :=

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 18:01

Zit vol verbazing dit topic te lezen, nog nooit van die bonen gehoord!
Moet wel zeggen dat mijn ruin nogal vaak plast, dus vandaar dat ik hier toch even reageer.

Hij schacht na het rijden wel uit, en dan kan ik er soms wel een stuk of wat velletjes vanaf halen, maar halloo? Met je hand in zn koker? Hoe dan?
Met mijn vorige ruin deed ik het wel met de tuinslang met warm water, misschien dat ik dat bij deze ook weleens ga proberen, maar met mijn hand? Dat wil ik echt niet voor me zien, en ik snap ook niet dat dat kan...!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 18:06

Is echt niet zo moeilijk hoor,past makkelijk.
Ik maak bij mijn paard bijna maandelijks de koker goed schoon en mijn stalhoudster haar paard bijna elke week bij hem loopt de vieze smurrie langs zijn benen en hij vind het heerlijk als je hem wast :j
Ik doe geen handschoenen aan ,was me handen erna goed.
En Het hoort er gewoon bij, dat moet ook schoon :')

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 18:08

ik kan je verzekeren dat er een behoorlijke ruimte achter de ingang zit, je kunt zo ver dat je halve onderarm er in verdwijnt en dat is echt niet overdreven
als je naar binnen gaat heb je eigenlijk 3 ruimtes
de ruimte die je kunt zien, wat makkelijk is schoon te spuiten
dan ga je echt naar binnen waar een behoorlijke ruimte is die bij de meeste gelukkig redelijk schoon is maar bij sommige net zo smerig en broeierig als de de holte die je kunt zien, dan kun door nog een doorgangetje en daar verstopt een paard zijn eikel als hij de boel echt niet vertrouwd
dan ben je een aardig eind in je paard beland, maar als een paard een boon heeft en zijn fluit helemaal naar binnen trekt, moet je die daar verwijderen

ik snap dat een hoop mensen er niet graag aan beginnen maar als het eenmaal ontstoken is kom je er echt zonder DA nooit meer bij
die delen zijn al gevoelig en ontstoken zijn ze zeer pijnlijk

kijk dus goed naar je paard
schuurt hij zijn staart, let dan op, dat kan wijzen op jeuk/ontsteking koker
is de boel wat opgezet, ook goed nakijken
schacht je paard slecht , nauwlijks of niet uit, ga er dan maar van uit dat het niet goed zit

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 18:22

LesleyLady schreef:
Dat wil ik echt niet voor me zien!
Hoezo niet? Mocht het nodig zijn, dan zet je je er maar overheen. Gewoon een stuk verzorging wat je paard schijnbaar zelf niet kan.
Is toch niet zo moeilijk te bedenken dat als hij de boel intrekt, je er met je vingers/hand in moet om bij de plek te komen waar je moet zijn.

Als je paard het accepteert kun je door zacht druk te zetten kijken of je op die manier weer een gedeelte kunt uitschachten. En anders met je andere hand het gedeelte waar je niet moet zijn zoveel mogelijk omhoog houden/wegduwen, zodat je zijn plasbuis kunt zien.
Accepteert je paard het niet, dan kijken of het met oefenen beter gaat en anders toch de DA.

Maar ik zou niet zomaar met een waterslang erin gaan spuiten of alles gaan schoonmaken. Je kan daar juist het tegenovergestelde mee bereiken. Als alles er rustig eruit ziet en er zijn geen klachten, gewoon ervan af blijven.

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 19:21

LesleyLady schreef:
Zit vol verbazing dit topic te lezen, nog nooit van die bonen gehoord!
Moet wel zeggen dat mijn ruin nogal vaak plast, dus vandaar dat ik hier toch even reageer.

Hij schacht na het rijden wel uit, en dan kan ik er soms wel een stuk of wat velletjes vanaf halen, maar halloo? Met je hand in zn koker? Hoe dan?
Met mijn vorige ruin deed ik het wel met de tuinslang met warm water, misschien dat ik dat bij deze ook weleens ga proberen, maar met mijn hand? Dat wil ik echt niet voor me zien, en ik snap ook niet dat dat kan...!

Zoek maar eens op Youtube, op sheath cleaning of gewoon koker schoonmaken...

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 19:34

Jessx schreef:
Ik vind dit topic walgelijk, fascinerend en hilarisch tegelijk.. :')

Tja het is net seks..... :o

LeenC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:26

Op stal hadden we vroeger één ruin die er geregeld problemen mee had. Zal dus voor een stukje wel afhangen van hun specifieke anatomie en plasgewoontes. De ruin in kwestie had bij problemen geregeld zwarte vlekken viezigheid op m'n achterbenen en buik hangen na een nachtje lekker liggen in de stal. Z'n koker zette ook een ietsje op.

Verbaast het jullie dat ik als groom dit mocht oplossen ipv z'n ruiter / eigenaar? Lol, die ging lopen zodra ik er nog maar over begon! De sissie!! :D

Lekker warm (niet te heet uiteraard) sopje met goed veel Hibiscrub erin zodat alles wat kon weken, beter zou glijden. Uitschachten vond meneer niet nodig (deed ie ook zelden: meteen de oorzaak van het probleem?) en zo voorzichtig begonnen aan een bedenkelijke taak in de onpeilbare dieptes... := Meneer begon al vrij snel te doezelen, genoot zichtbaar. In de loop van de volgende 45 min werkte ik m'n weg naar binnen tot ik eindelijk z'n piet tegenkwam (die had hij netjes zo ver mogelijk opgeborgen). Aangezien de ruin een goede 1.80m schofthoogte was en ik maar een kleintje ben, zat ik ondertussen tot m'n elleboog in de ... (eens niet in de sh*t, maar hoe ik dit moet omschrijven? Suggesties iemand? _O- ) Uit z'n piet nog zo'n 5 cm doorsnee bal smegma gehaald. Er is toen echt een hoop vuiligheid uitgekomen en dat deed hem deugd. Alles heel goed uitgespoeld uiteraard zodat het niet zou irriteren achteraf. Meneer opgelucht terug de stal in en deze procedure moesten we een paar keer per jaar herhalen. Hij kende het al snel en had er echt geen problemen mee.

Idem dito moest ik bij m'n merrie geregeld dikke plakken opgedroogd vuil tussen haar uier uithalen. Ook zij stond dan te genieten, bovenlip omhoog en krabben maar aan al wat ze kon bereiken. Netjes propermaken en ze kon weer even verder. Zo gek is dat toch ook niet? We poetsen hun hele lichaam, houden alles netjes, dan hoort dat er toch ook bij?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:39

Bij mijn ene paardje hoeft er nauwelijk iets te gebeuren, maar als het moet laat die het ook toe.
De ander daarin tegen... ik hoef er maar naar de kijken en de hel breekt los.
Velletjes verwijderen mag heel soms wel, maar verder moet ik ook echt niet gaan.
Terwijl hij diegene is waar het wel bij zou mogen aangezien hij geregeld van die zwarte vlekken op zijn benen heeft.
Maar ik ga mijn leven daar niet voor riskeren haha.
Ik hou zijn plassen etc. goed in de gaten en als ik het niet vertrouw komt de DA erbij.

dandir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:19

Maeike79 schreef:
Heb m nu een half jaar maar de eerste eigenaresse had er nooit aangezeten, is dus ook niet gewend dat er iemand aan z'n fluit zit..

Zodra ik met mijn babydoekjes en sopje in de buurt van de fluit van m'n ruin kom begint ie dus al te dreigen en als ik vervolgens het ook maar waag eraan te zitten krijg ik een schop en stuitert hij de hele stal door... Terwijl het normaal het meest zachtaardige dier op stal is!

DA maar gebeld met de vraag hoe dit aan te pakken, antwoord: Je hoeft niets schoon te maken, dit gebeurd vanzelf! Navraag bij een bevriende DA gedaan want leek me stug maar ook zij geeft aan dat het niet hoeft.

Toch met al die verhalen hierboven (bonen/klonten) maar eens heeeeel voorzichtig nog eens proberen, anders toch maar een lichte verdoving vragen aan de DA en dan aan de poets! :=

Dat dacht ik ook ja, maarre ;
heb merrie die ik ook niet aan der tepels of muts hoef te zitten ; ik kan zelfs zonder hulp haar temperatuur niet meten ! A F B L IJ V EN !!! zegt ze me !

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:22

oh die merrie van mij vind het wel lekker :+

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:25

Tja, merrie's! 'T is ook net het gewone mensen leven......!