Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vandaag mogelijkheid gehad tot eerste echte testrit met de renegades (paardje ffjes onregelmatig gestaan dus wat rust dan wat grondwerk en vandaag dus weer rijden). Ze liep er super mee, ff wennen maar was er snel mee weg
. Vloog over paden heen waar ze normaal liever niet zo snel over heen rijdt, de schoenen zijn niet gedraaid zaten nog perfect vast, ondanks dat ik ze zoals vermeld op gebruiksaanwijzing niet hard heb aangesnoerd ofzo, en geen schuurplekjes (terwijl cyclo wel heel gevoelig hieraan is normaal gezien). kortom een succes
vrees alleen dat ik op termijn ook ze voor achter wil hebben
Een gelukkige renegade-gebruiker hier!!!!! ik heb dus intussen de knoop doorgehakt, had een rit met Juul gedaan zonder de schoenen en op grind en ongelijke ondergrond was het gewoon niet haalbaar, zo traag en sukkelig liep hij daar.
al die steengruis op die paden in belgie wordt er gek van elke keer als je denkt YES ze zijn weer goed berijdbaar, doet de gemeente week later nieuwe steengruis op
), korte ritten doe ik nog zonder dan rij ik wat minder over zo n paden (en dan in stap) en slijten de hoeven nog wat, prima oplossing.