je hebt gelijk.maar ik vind het triest dat de stal niet eerlijk is en het netjes oplost.denk als ze dit haddeen gedaan,dat ts ook geen verdere stappen hoefde te gaan ondernemen.wat er ook gebeurd is dat weet niemand van ons want wij zitten achter de pc,maar dat een stal niet goed en netjes handeld bij een ongeluk dat mag iedereen toch wetenRianneH schreef:Maar ik snap wel waar anneliesdj heen wil. Lijkt me niet onverstandig het 'probleem' van de tijdsdruk van deze stallen aan te kaarten en het daardoor nemen van onverstandige besluiten. Maakt het niet goed dat er nu blijkbaar weggelopen wordt voor de consequenties.
En een ongeluk blijft in een klein hoekje zitten, er kunnen allerlei redenen zijn waarom een paard omhoog komt, zelfs een doodbraaf dier. Hier is het wel erg waarschijnlijk dat het komt door te vroeg weer in training te zetten na zo'n behandeling. Maar ik heb ook meegemaakt dat pony schrok en hij omhoog kwam, daarvan weer schrok en toen viel. Lang niet zo ernstig als hier, maar het kan altijd gebeuren.
Zoals Anneliesdj zegt, wij waren er niet bij, het lijkt een vervelend gevolg van onverantwoordelijke beslissingen waardoor TS nu met een gewond paard zit. Voor haar meer dan genoeg redenen om op z'n zachts gezegd niet tevreden te zijn over de stal, maar ik vind het niet onverstandig dat wij als meelezers toch ook wat verder kijken.