Jet schreef:Dat meende ik al te begrijpen inderdaad. Lastig dat jullie zo'n eind weg zitten bij jullie verzorgpony, ik hoop maar dat het snel goedkomt. Het is wel erg jammer dat de eigenaren er zo weinig aan doen eigenlijk, ik zelf zou ( laten) scheren, wassen en een dekentje opdoen. En dan na een dag of 10 ( uit mijn hoofd gezegd, maar dat staat wel op de bijsluiter) het wassen herhalen ( dekentje kan wel in de wasmachine, als het een waterdichte deken is, kan je wassen met speciaal wasmiddel van Bucas ( merk paardendeken)). Is het een fleecedekentje dan kan je dat wassen met gewoon wasmiddel. Maar zo zie je eigenlijk heb je dan al weer twee dekentjes nodig: een fleece om de pony sneller te laten opdrogen en en regendekentje omdat ze haar vacht mist als ze geschoren is. Die fleece kan natuurlijk ook een ouderwetse mensendeken zijn ofzo, daar is wel wat op te verzinnen denk ik.
Maar wachten tot ze verhaard is kan wel tot in de zomer duren, dat lijkt me toch te lang om te wachten met behandelen.
Succes in elk geval ermee jullie twee!
Bedankt ! ja jammer dat we zover weg zitten