AUB help, ik weet het gewoon niet meer..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:52

Top dat je meteen actie hebt ondernomen!!

blubdevis

Re: AUB help, ik weet het gewoon niet meer..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 19:55

Nu maar hopen dat ze mn zadel nog kunnen aanpassen naar zn nieuwe formaat ;)

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 21:40

Update & Vraag Nou, knollie is al flink aan het aankomen.. je kunt zn ribben nog maar vaag zien.. Hij heeft ook genoeg energie en vind het zelfs leuk om aan de dubbele lijn te staan.. maar nu is natuurlijk gister de DA geweest en heeft hij een hormoon zalf gekregen die naar zegge van de DA goed zal helpen. Nu is het zo dat hij er in een keer (zonder dat er ook maar iets öp lag) gevoelig op wordt, niet zoals eerst, het weg drukken van zn rug, maar nu echt dat hij begint de rillen over zn hele lijf en met zn staart slaat.. Nou vertelde iemand op stal dat het kan zijn dat de ontsteking die er zit naar buiten komt en dat hij daarom zo gevoelig is..

Uiteraard heb ik de DA gebeld maar die is ´een weekendje weg´, het zijn ook mensen, maar toch..

Iemand iedeeen? Of ervaring?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:58

Door die zalf gaat de boel wel werken dus dat zal hij voelen, waarom een hormoonzalf trouwens, kan me zo voorstellen dat antibiotica beter op zijn plek is met ondersteuning van een zalf, als het op die plek door moet komen dan zit je nog lang niet weer in het zadel, moeteerst alles weer helen, gelukkig vind hij de lange lijnen leuk en kun je hem zo mooi in de spieren krijgen.

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-12 22:16

Vandaag de DA gesproken en hij heeft nu ook antibiotica (cubamix).. moet nu 1x per dag zn buljes schoonmaken met betadine, en dan die biocortiderm smeren. De stal eigenaaresse zal de antibiotica door zn voer mengen.. Hopen dat het snel beter wordt..

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:59

Cubamix is fijn spul! Knappen ze snel van op :)

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-12 00:11

i really hope.. ben dr langzaam n beetje klaar mee :-(