Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vuurneon schreef:grietje14 schreef:Ik begrijp de gedachte wel dat jullie willen bescheremen voor oplichters etc.
Maar ik zou zeggen, verdiep je eens en oordeel dan weer.
Ik heb mij erin verdiept, daarom heb ik ook een aardig gefundeerde mening erover. T is geen loos geklets in de ruimte hoor![]()
De mens ken ik al aardig goed hahaen daardoor weet ik ook dat de kans op een oplichter groter is dan de kans op iemand die oprecht geloofd in z'n krachten.
(daar zit voor mij het verschil in namelijk; de oplichter weet dat ie de boel flest, maar de oprechte heeft het niet door en doet het oprecht met liefde en enthousiasme. Maar dat verschil is lastig te zien...)
grietje14 schreef:Vaak zie je het ook al wat aan de site.
grietje14 schreef:ik vind het juist heel goed om je als healer te ontwikkelen
ik wil er zelf later ook iets mee doen of met nh moet nog ff zien
Citaat:Healing is veilig voor elke aandoening en ieder probleem en kent geen schadelijke bijwerkingen
Stimuleert herstel van cellen en weefsels waar mogelijk
Stroomt door het hele fysieke lichaam, zowel geestelijk als emotioneel
Werkt met de eigen innerlijke hulpmiddelen van het dier om een evenwicht te bereiken
Van healing is bewezen dat ze ook preventief werkt
Helpt tegen verlichting van pijn, ook pijn bij het rouwen
Kan een beter gevoel van welzijn en vrede opleveren
Ondersteunt andere behandelingen en therapieën, waardoor ze beter kan helpen
Kan helpen als niets anders meer helpt
Werkt soms na slechts 1 behandeling al, maar vaak zijn er, afhankelijk van het probleem, meer behandelingen nodig
Healing kan de symptonen en stress bij een terminale ziekte verminderen
Het kan de groei van tumoren verminderen en zelfs stoppen en werkt goed in combinatie met homeopathie en acupunctuur
randalinpony schreef:Citaat:<knip> Het kan de groei van tumoren verminderen en zelfs stoppen <knip>
Sorry maar dit is zo erg.
In_Black schreef:Jij hebt twee hoofstukken gelezen, wel twee hele hoofdstukken, en bent nu al aan het bekeren geslagen?
Eigenlijk zonde van je tijd, als je toch iets wilt met paarden kun je beter echt goeie paardenboeken lezen en je verdiepen in de beweging van een paard, dat soort dingen. Verder een stukje gezondheid en voeding meepakken, en lessen nemen in paarden beoordelen en toiletteren, longeren, voorbrengen, enzovoort. Daar steek je veel meer van op dan van dit soort gezweef. Maar ik vind het nog erger dat je zelfs hier op Bokt iedereen probeert te "bekeren". Ik hoop niet dat je dat in het echt ook doet, bijvoorbeeld bij jongere meisjes of meisjes van je leeftijd die een pony hebben. Van dit soort dingen komt alleen maar ellende. Ik hoop maar dat je dat op tijd inziet en dat je ouders het ook inzien.
Straks ga je nog rare adviezen geven en ligt er vandaag of morgen ergens onnodig een pony dood.........
In_Black schreef:Eigenlijk zonde van je tijd, als je toch iets wilt met paarden kun je beter echt goeie paardenboeken lezen en je verdiepen in de beweging van een paard, dat soort dingen. Verder een stukje gezondheid en voeding meepakken, en lessen nemen in paarden beoordelen en toiletteren, longeren, voorbrengen, enzovoort. Daar steek je veel meer van op dan van dit soort gezweef. Maar ik vind het nog erger dat je zelfs hier op Bokt iedereen probeert te "bekeren". Ik hoop niet dat je dat in het echt ook doet, bijvoorbeeld bij jongere meisjes of meisjes van je leeftijd die een pony hebben. Van dit soort dingen komt alleen maar ellende. Ik hoop maar dat je dat op tijd inziet en dat je ouders het ook inzien.
Straks ga je nog rare adviezen geven en ligt er vandaag of morgen ergens onnodig een pony dood.........