Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marleen_usar schreef:Laat de onzin vinders dan zelf een topic openen,met als titel bv vind je reading en healen onzin?
Lovely schreef:marleen_usar schreef:Laat de onzin vinders dan zelf een topic openen,met als titel bv vind je reading en healen onzin?
Wat is het nu daarvan? Als ik voor mezelf spreek dan heb ik niet echt een vraag waar ik een antwoord op zoek en heb ik ook geen bevestiging van mijn mening nodig.
marleen_usar schreef:Laat de onzin vinders dan zelf een topic openen,met als titel bv vind je reading en healen onzin?
Sleeper schreef:Lovely schreef:
Wat is het nu daarvan? Als ik voor mezelf spreek dan heb ik niet echt een vraag waar ik een antwoord op zoek en heb ik ook geen bevestiging van mijn mening nodig.
Wat doe je in dit topic dan?
_kajo_ schreef:Bokt mag dan een discussieforum zijn, in dit soort topics is het meer een afbrandforum waar geen normale discussie gevoerd wordt maar waar bepaalde bokkers koste wat kost hun mening moeten geven en dit tot in den treure moeten propoganderen.
EstherHegt schreef:marleen_usar schreef:Laat de onzin vinders dan zelf een topic openen,met als titel bv vind je reading en healen onzin?
Weet je wat, deze hele discussie ongecensureerd terug zetten, op medisch hoort ook discussie, de gecensureerde versie naar de huiskamer. Er kan best een nieuwe Boktregel komen over wat er wel of niet is toegestaan op medisch en dit hoort daar niet bij zonder een open discussie. In de Huiskamer kan er verder worden geread, voor juist kritischer mensen die de zin en onzin en alle kanten willen horen zou het wat mij betreft dus wel een open discussie mogen blijven.
_kajo_ schreef:Hangt er vanaf wat voor tegengeluid je laat horen. Het gros aan tegengeluiden hier is slechts een niet onderbouwde mening in de vorm van : het zijn oplichters PUNT.
randalinpony schreef:Ja, vandaar dat o.a. de geheel onderbouwde mening van Kuggur ineens verdwenen is...
Trouwens, ik heb al een aantal keren gezegd dat het wat mij betreft niet zwart wit is (geen idee of de lukraak gummende modjes daar wat van overend gelaten hebben maar ik ga me er verder maar niet druk over maken) maar dat ik toch wel heel zware vraagtekens heb bij het gros van de 'healers' die hun diensten aanbieden via het internet.
Maar nu we er toch een voor en door topicje van maken: ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag waarom, als je een dier wilt readen, je een foto moet hebben waarop beide ogen zichtbaar zijn. Ik ben daar toch wel erg benieuwd naar.
randalinpony schreef:Ja, vandaar dat o.a. de geheel onderbouwde mening van Kuggur ineens verdwenen is...
Trouwens, ik heb al een aantal keren gezegd dat het wat mij betreft niet zwart wit is (geen idee of de lukraak gummende modjes daar wat van overend gelaten hebben maar ik ga me er verder maar niet druk over maken) maar dat ik toch wel heel zware vraagtekens heb bij het gros van de 'healers' die hun diensten aanbieden via het internet.
Maar nu we er toch een voor en door topicje van maken: ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag waarom, als je een dier wilt readen, je een foto moet hebben waarop beide ogen zichtbaar zijn. Ik ben daar toch wel erg benieuwd naar.