dierenhealing,wie kan mij er meer over vertellen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 22:24

Sleeper: Ik heb een fijn contact met mensen die mij via de pb functie benaderd hebben. Is ook wat prettiger communiceren (je loopt niet het risico te worden gehinderd door anderen uit het topic)

Anoniem

Re: dierenhealing,wie kan mij er meer over vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:42

TS, je bent nog jong en er komt vast een moment dat al die hinder van anderen wat beter begrijpt.

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:51

Dyonne schreef:
Dit topic gaat inderdaad over healen en niet het aanbieden van readings. Dat is wel een verschil.

Nonsens.
Healen, readen, één pot nat.
Claims zonder bewijzen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:52

Heb jij er persoonlijk ervaring mee?

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:53

YelaBrenda11 schreef:
geef ik je helemaal gelijk in!
Maar een discussie was nou nét niet de bedoeling..

Dat was misschien jouw bedoeling niet, maar bokt is nu éénmaal een discussieforum.
Zoveel mensen, zoveel meningen.
Als je alleen believers wil horen, ben je hier op de verkeerde plaats.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:55

TS wou geen zin/onzin topic maar helaas voor kom je dat niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:58

marleen_usar schreef:
TS wou geen zin/onzin topic maar helaas voor kom je dat niet.

De onzin komt van de kant van de reader, healers en believers. De zin komt van de kritische kant.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:59

Laat de onzin vinders dan zelf een topic openen,met als titel bv vind je reading en healen onzin?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 23:01

marleen_usar schreef:
Laat de onzin vinders dan zelf een topic openen,met als titel bv vind je reading en healen onzin?

Wat is het nu daarvan? Als ik voor mezelf spreek dan heb ik niet echt een vraag waar ik een antwoord op zoek en heb ik ook geen bevestiging van mijn mening nodig.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 23:09

marleen_usar schreef:

Weet je wat, deze hele discussie ongecensureerd terug zetten, op medisch hoort ook discussie, de gecensureerde versie naar de huiskamer. Er kan best een nieuwe Boktregel komen over wat er wel of niet is toegestaan op medisch en dit hoort daar niet bij zonder een open discussie. In de Huiskamer kan er verder worden geread, voor juist kritischer mensen die de zin en onzin en alle kanten willen horen zou het wat mij betreft dus wel een open discussie mogen blijven.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 23:19

Lovely schreef:
marleen_usar schreef:

Wat is het nu daarvan? Als ik voor mezelf spreek dan heb ik niet echt een vraag waar ik een antwoord op zoek en heb ik ook geen bevestiging van mijn mening nodig.

Wat doe je in dit topic dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 23:22

marleen_usar schreef:
Sleeper schreef:
Lovely schreef:

Wat doe je in dit topic dan?

Om antwoord te geven op de vraag van TS. Over healing kan ik namelijk wel iets meer vertellen: het is oplichterij.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 23:25

Alleen was dat TS haar vraag niet.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 23:25

_kajo_ schreef:
Bokt mag dan een discussieforum zijn, in dit soort topics is het meer een afbrandforum waar geen normale discussie gevoerd wordt maar waar bepaalde bokkers koste wat kost hun mening moeten geven en dit tot in den treure moeten propoganderen.

Gelukkig wordt dat gedaan en niet alles maar met de mantel der liefde bedekt. Een beetje gezond verstand kan geen kwaad zo hier en daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 23:26

Sleeper schreef:
Alleen was dat TS haar vraag niet.......

Jawel, kijk maar naar de titel.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 23:30

Tja, als je verder kijkt dan de titel zie je duidelijk dat haar vraag niet gaat over waar/niet waar, zin/onzin, oplichter/betrouwbaar. Maar goed, dit topic is helaas via pb voorgezet. Hopelijk helpt dat TS aan haar antwoorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 23:32

Tja, ik kan alleen maar hopen dat haar verstand een keer gaat werken en dat ze na haar cursus niet actief aan de gang gaat om mensen van alles op de mouw te spelden voor geld.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:05

@Dyonne:
EstherHegt schreef:
marleen_usar schreef:

Weet je wat, deze hele discussie ongecensureerd terug zetten, op medisch hoort ook discussie, de gecensureerde versie naar de huiskamer. Er kan best een nieuwe Boktregel komen over wat er wel of niet is toegestaan op medisch en dit hoort daar niet bij zonder een open discussie. In de Huiskamer kan er verder worden geread, voor juist kritischer mensen die de zin en onzin en alle kanten willen horen zou het wat mij betreft dus wel een open discussie mogen blijven.

Kan dit topic, nu het toch is gedegenereerd tot een voor en door healers topicje, inderdaad als de bliksemende sodemieter van MEDISCH gehaald worden?

Dit topic is in eerste instantie op MEDISCH gezet omdat het juist een kritische toon heeft. Ik zou juist durven zeggen, dat door het weggummen van de kritische noten, het juist een levensgevaarlijk signaal afgeeft, namelijk dat healen een medische handeling is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:07

vOLLEDIG EENS MET RANDALINPONY, DIT TOPIC HOORT OP pp

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:07

Volgens mijn koffiedik is dit echt een onzintopic, hoezo je mag geen tegengeluid laten horen?

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:10

MarcoBorsato schreef:
Volgens mijn koffiedik is dit echt een onzintopic, hoezo je mag geen tegengeluid laten horen?

Hangt er vanaf wat voor tegengeluid je laat horen. Het gros aan tegengeluiden hier is slechts een niet onderbouwde mening in de vorm van : het zijn oplichters PUNT.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:14

Ja, vandaar dat o.a. de geheel onderbouwde mening van Kuggur ineens verdwenen is...

Trouwens, ik heb al een aantal keren gezegd dat het wat mij betreft niet zwart wit is (geen idee of de lukraak gummende modjes daar wat van overend gelaten hebben maar ik ga me er verder maar niet druk over maken) maar dat ik toch wel heel zware vraagtekens heb bij het gros van de 'healers' die hun diensten aanbieden via het internet.

Maar nu we er toch een voor en door topicje van maken: ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag waarom, als je een dier wilt readen, je een foto moet hebben waarop beide ogen zichtbaar zijn. Ik ben daar toch wel erg benieuwd naar.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:19

_kajo_ schreef:
Hangt er vanaf wat voor tegengeluid je laat horen. Het gros aan tegengeluiden hier is slechts een niet onderbouwde mening in de vorm van : het zijn oplichters PUNT.

Kijk hier maar eens wat er gebeurt en dat is onderbouwd [PP] Ervaringen semi-medisch dat gaat van topic naar topic en wel degelijk over ervaringen uit de eerste hand met die 'healers', dit is al eerder benoemd in dit topic.Dat topic werd verplaatst van medisch naar een ander forum en nog een ander forum.
Laatst bijgewerkt door EstherHegt op 07-01-12 00:54, in het totaal 2 keer bewerkt

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:20

randalinpony schreef:
Ja, vandaar dat o.a. de geheel onderbouwde mening van Kuggur ineens verdwenen is...

Trouwens, ik heb al een aantal keren gezegd dat het wat mij betreft niet zwart wit is (geen idee of de lukraak gummende modjes daar wat van overend gelaten hebben maar ik ga me er verder maar niet druk over maken) maar dat ik toch wel heel zware vraagtekens heb bij het gros van de 'healers' die hun diensten aanbieden via het internet.

Maar nu we er toch een voor en door topicje van maken: ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag waarom, als je een dier wilt readen, je een foto moet hebben waarop beide ogen zichtbaar zijn. Ik ben daar toch wel erg benieuwd naar.

Ben het helemaal met je eens dat het niet zwart wit is. Heel jammer dat het erg moeilijk is om het kaf van het koren te scheiden wat betreft 'healers'.
Volgens mij is zo'n foto helemaal niet noodzakelijk, althans ik heb geen foto hoeven opsturen waarop beide ogen zichtbaar waren.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:56

randalinpony schreef:

Inderdaad, daarom trek ik me ook terug uit dit topic, waarom zou ik tijd en moeite steken in uitgebreide posts als een of andere mod het behaagd te schrappen wat haar niet bevalt.
Niet de eerste keer dat ik op deze bias van het mod team stuit. Vraag het me wel eens af, waarom dit soort irrationele ja, magische denkwijzen een soort speciale bescherming genieten op dit forum...?