Ze doen het er heel erg goed op en een brok lager in suiker/zetmeel/eiwit gehalte heb ik nog niet kunnen vinden. Bij deze Flexible Move brok moet je paard wel tegen soja ingredienten kunnen. Die zijn er namelijk wel in verwerkt. Je ziet ook aan de structuur van deze brok, dat het wat korreliger is dan de gebruikelijke harde staafjes. Zegt genoeg

Wel dubbel dat Hipro ook producent is van de Tinkerbrok, die zou ik gezien de waarden en gehaltes never aan mijn tinkers voeren.
Veel te hoog in eiwit/suiker/zetmeel. Maar ja, de naam is leuk en de zak is commercieel. Dus kan me voorstellen dat een tinkerliefhebber zich laat verleiden, maar in de naam zit het niet

Er zit ook een heel onderzoek in het voortraject van Flexible Move vast. De brok is niet zomaar eventjes ontwikkeld. In samenwerking met deskundigen (universiteit Utrecht en uit USA) tot stand gebracht. Niet eens specifiek voor koudbloedige tinkers, wel heel doordacht, dat weet ik van Van Rosmalen zelf. Ik haal de brokken bij deze familie zelf aan huis, als Hipro weer een levering heeft gebracht.
Ik wil niet anders meer en mijn tinkermannen evenmin