Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ragdollcat schreef:Mossel schreef:Ik had mijn paard daar al lang weg gehaald, mager, wormen, diarree een smerige stal en een ontstoken penis
Succes, ik hoop dat het weer helemaal goed komt!
Ik was er ook vaker gaan kijken en controleren.
Je zei dat je er vlakbij woont, Waarom zorg je dan niet zelf voor hem.
Ik vind dit schandalig.
Storm schreef:Toevallig ken ik de TS goed, ze heeft alles over voor haar dieren, echt alles.
Ik had haar net behoorlijk overstuur aan de telefoon en ze maakt zich grote zorgen. Ze gaat er voor zorgen dat het dier een goed gevulde stal met stro krijgt, maar door de paniek die ze had vandaag, heeft ze daar overheen gekeken en niet aan gedacht.
De stal waar het paard nu in staat is een noodstal en de andere stallen staan vol. De eigenaar van de opfok heeft goed gehandeld, hij had het dier ook in de kudde op het land kunnen laten staan.
Dat zijn benen niet schoon zijn komt omdat hij normaal 24/7 in het land staat, hou dan de benen maar eens schoon. En nu was de prioriteit om zijn penis in orde te krijgen, dat het dier dan geen brandschone benen heeft, is niet zo raar.
Mossel schreef:Een paard dat 24/7 buiten staat is aan de benen ook prima schoon te houdendat vind ik geen excuus, de van mij staan ook 24/7 buiten en 1 daar van chronische diarree en haar kan ik prima schoonhouden.
Storm schreef:Mossel schreef:Een paard dat 24/7 buiten staat is aan de benen ook prima schoon te houdendat vind ik geen excuus, de van mij staan ook 24/7 buiten en 1 daar van chronische diarree en haar kan ik prima schoonhouden.
Kom op zeg... wil je nu het laatste woord hebben???
Het paard zijn benen zijn niet schoon, nou en, kijk eens goed naar zijn penis, dat lijkt me toch 1000x belangrijker.
djuulsie schreef:ja, maar met schone benen en stal zal zn penis ook veel sneller genezen...