Pepernoten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 15:45

Miss_Montana schreef:
Cowgirl schreef:
Ik maak er altijd slobber van. Halve kilo in de emmer, warm water erbij en smullen maar. :){

Echt waar? Wat grappig! Maar doe je dat dan met die grote dingen (taai-taai's) of echte pepernootjes waar de pieten mee strooien? Mijn paard is dol op die laatste zijn we vorig jaar toevallig achter gekomen. Denk dat ik haar met een bakje slobber incl. pepernootjes heel blij kan maken haha!

Nee gewoon een kilo pepernoten, die van bolletje zijn het lekkerst en in kiloverpakking te krijgen. Die taai taai popjes krijgen ze niet weg en weken ook niet zo goed.
Als extraatje gooi ik er ook nog wel eens een suikerbeest door heen of een fondant schijfje...vinden ze reuze lekker.

Barbulet

Re: Pepernoten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 15:55

Ik hoop dat je een grapje maakt?

Ann_moi

Re: Pepernoten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 16:03

Vroegah op ponykamp in oktober met de ponyclub nam iedereen pepernoten mee om 's nachts op te eten met zn allen, en dan kregen de pony's ook weleens een handje, volgens mij heeft mijn verzorgpony van toen er niks aan geleden :) Maar of ie nou blij was dat ie pepernoten kreeg en dat sinterklaas zou komen, denk van niet. :')

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:41

Hier op de manege zie je ook veel kinderen die arme dieren pepernoten voeren.
Hou mn hart vast en hangt een groot bord: NIET VOEREN op m'n pony's stal..

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:51

gaf mijn verzorgpony er laatst nog een paar(4-5) die werd er niet ziek van en vond het heeeel lekker
ik vind dat hij ook mag genieten van sinterklaas!!