arme pony...

Heel veel sterkte en complimenten voor hoe je hiermee omgaat!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShauniBef schreef:Jeetje wat verschrikkelijk zeg.. Ik had die honden doodgeschopt, dat weet ik zeker.. Mijn paarden zijn alles voor mij en NIEMAND komt daaraan..
Als het kinderen waren geweest hadden die ook niet meer geleefd..
HEEL veel sterkte en geef je poown maar een hele dikke knuffel!
Char_elle schreef:Wow wat vervelend zeg!! En die wond ziet er inderdaad niet best uit!! Ik dacht ook meteen aan het paard van de link die hier in het topic stond!!
En even over aansprakelijkheid, de eigenaren zijn wel degelijk aansprakelijk voor hun honden. Volgens mij ook als ze ontsnapt zijn en zoiets 'nooit' zouden doen. Je zou ze dus wel aansprakelijk kunnens tellen en een schadevergoeding kunnen vragen als het goed is.
Siets schreef:Als honden eenmaal bloed hebben geroken of geproefd schijnen ze ook van karakter te veranderen. De kans op
herhaling is gewoon groter dan bij een hond die nog nooit heeft aangevallen. Ik zou persoonlijk ook kiezen voor
inslapen als ik de eigenaar van de honden was geweest, hoe zuur dat ook is.
Siets schreef:Als honden eenmaal bloed hebben geroken of geproefd schijnen ze ook van karakter te veranderen. De kans op
herhaling is gewoon groter dan bij een hond die nog nooit heeft aangevallen. Ik zou persoonlijk ook kiezen voor
inslapen als ik de eigenaar van de honden was geweest, hoe zuur dat ook is.