Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
love_shyboy schreef:papagroom schreef:Deze mafketel is hier aleen paar keer op stal geweest......niet normaa lmeer,de behandelde paarden moesten een weekbij komen.
Magtie bij mijn pony proberen, die twijfeld geen seconden om echt flink hard uit te halen.
papagroom schreef:Deze mafketel is hier aleen paar keer op stal geweest......niet normaa lmeer,de behandelde paarden moesten een weekbij komen.
papagroom schreef:Deze mafketel is hier aleen paar keer op stal geweest......niet normaa lmeer,de behandelde paarden moesten een weekbij komen.
[***] schreef:papagroom schreef:Deze mafketel is hier aleen paar keer op stal geweest......niet normaa lmeer,de behandelde paarden moesten een weekbij komen.
Wat je hier ziet is een accupunturist, die niet helemaal begrijpt dat je een paard eht niet over de toeren hoeft te helpen terwijl er een naald in gaat. Hij is zelf ook erg onrstig en heeft naar mijn mening gewoon niet genoeg handigheid.
mylene32 schreef:Thirty schreef:Dat het niet jouw manier is, hoeft niet te betekenen dat het voor iemand anders niet kan werken.
hier ga ik volledig mee akkoord.
en mensen zijn geen mafkezen.
misschien vinden ze jou wel een mafkees...