Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

petitparis schreef:idd veel verschillende opvattingen bij DA's zie het nu ook weer bij een stalgenoot, paard met een groot abces, mag maar 1x/dag gespoeld worden, maar moet steeds met isobetadine zeep. Terwijl mijn DA, die van mijn intructrice en enkelen uit Gent daar tegen zijn omdat isobetadine de genezing remt.

geen rode plekken meer maar een mooi roze velletje. Staat nog wel een beetje bol. Ik weet niet hoe dat eigenlijk verder moet ontwikkelen. Moeten dan die zwarte randjes zich nog verder sluiten? Of verandert op een gegeven moment de kleur van dat roze velletje.
alhoewel ik het gevoel heb dat het niet meer zo jeukt. De momenten dat ik niet op stal ben houd ik het nog wel even bedekt met zo'n 3in1 beschermer. Aan de binnenkant heb ik dan wattenverband geplakt. Maar dat wil ik ook afbouwen want er komt soms wel wat zand tussen.
ik hoop dat er wel weer haren opkomen. 

. Er zullen altijd mensen zijn die er sceptisch tegenover staan, maar als je niets probeert dan weet je niets.