Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sylviel schreef:Ik had ookal jaren mijn verzekering bij Hippozorg en zonder problemen, doordat mijn man zijn werk verloor heb ik de verzekering opgezegd.
En nu heb ik het terug aangevraagd..
En jeezes wat een boeren werken er...
Ik zei dat ik voor juist dezelfde dekkingen wilde verzekerd worden die ik in het verleden had. geen probleem, zeiden ze, ze gingen het wel opzoeken wat ik in het verleden had. Krijg ik de info via mail en ik twijfelde of het wel de juiste dekkingen waren, maar volgens hen was het hetzelfde als in het verleden.
Krijg ik plots telefoon van een heel onaardige inspecteur dat hij de dag erna langs kwam. ik had nog nooit meegemaakt dat er een inspecteur kwam kijken naar mijn paard, dus ik schrok wel even. Hadden ze me wel mogen zeggen..
Een heel onaardige man, heel bruut met mijn paard, ging dan in discussie met me dat het paard geen arabier was omdat ze groot was en arabieren zijn klein...Ik heb hem mijn paard haar papieren onder zijn neus geduwt en gezegd dat er ook grote arabieren zijn en dat ik me afvroeg hoe hij inspecteur is geworden, want dat hij er geen sikkepit van kent...
Weken later blijkt dus dat het niet de juiste dekkingen zijn en dat het aangepast moet worden en dat die inspecteur terug moet langskomen en daar kijk ik nu niet bepaald naar uit...
(gezien jou woonplaats weet ik het wel zeker
)
). Als ze daar nooit iets over te horen krijgen weten ze dat daar ook niet en kunnen ze ook geen maatregelen tegen hem treffen. En misschien is er dan voor jouw vriendin wel snel iets te regelen, Esmir... Ik heb ook wel rechtstreeks contact met ze gehad en ben er altijd netjes te woord gestaan, dus dat is nog een optie.

).

Needje schreef:Waar is het paard op afgekeurd, en waar is ze voor verzekerd.
Ik merk nl nogal vaak dat men eigenlijk niet altijd goed de polis kent en dus niet weet wat wel en wat niet vergoed wordt.
!