Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.roybrit schreef:Ja artrose zou inderdaad ook nog kunnen! de knie was ook op de foto geweest maar ook niets op te zien, hij staat inderdaad RA altijd op rust maar hij loopt links het fijnst hij buigt rechts ook bar slecht!
Verzekering: ik denk dat ik het gewoon ga proberen of het lukt, ookal verzeker ik hem voor 2000 dat maakt verder niet uit, ik hoef echt geen winst op dit paard te hebben dat zal zowieso niet lukken en is ook niet mijn bedoeling: Afleveren aan de verzekering hoeft niet persé. Je kan Je paard daar gewoon terug kopen!
? Er is al een dossier bij je eerdere dierenarts, en de Lingehoeve heeft de foto's ook al gezien. Denk je dat je al je sporen kan uitwissen
?
roybrit schreef:Nee ik wilde er niet bij zijn. ik geloof echt niet dat ze een paard wat geen 300 meer opbrengt in zijn eentje op transport zetten.
Ik ken deze man al jaren heb meerdere goede paarden bij hem gekocht. + een paard zonder of met ongeldig paspoort niet gemakkelijk over de grens gaat.