Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flappie30 schreef:Janine1990 schreef:Nou, dan ga je nu langs en kan de DA morgenvroeg nog komen.
ook beetje kort door de bocht... bepaal jij agenda vd dierenarts ?! zoals ik het hoor kunnen dit 2 zaken zijn: OF een fors uit de hand gelopen ontsteking OF dit kunnen ook tumoren zijn met secundair een ontsteking er boven op. In beide gevallen: als je de smegma en/of ontstekingrond de penis van je pony kan ruiken, is het hoognodig dat deze nagekeken wordt door de dierenarts. het feit dat hij nl slaat nr zijn koker, wil zeggen dat hij toch verdoofd zal moeten worden om na te kijken en te behandelen.
succes er mee !
Janine1990 schreef:Nee, bepaal jij of hij niet komt?
Horsii_mine schreef:Janine1990 schreef:Nee, bepaal jij of hij niet komt?
Jezus wat ben jij aan het bitchen. Ts is 13! Waarschijnlijk willen haar ouders helemaal niet dat ze na 8 uur de deur nog uit gaat en daar hebben ze groot gelijk in! Ts gaat morgen naar de eigenaar toe. Niet iedere eigenaar is even makkelijk en ik snap daarom best dat ts het vervelend vind. In plaats van lopen katten kun je ook aanmoedigen
Irmy schreef:Vandaag ben ik langsgeweest, gelijk na school! Ik heb verteld dat hij erg veel last van zijn geslachtsdeel heeft en dat hij steeds trapt en slaat. Ze gaat vanavond de dierenarts bellen en waarschijnlijk komt die dan morgenvroeg. Toen ik wegging (1,5 uur later) heb ik nog gevraagd of ze me dan morgen wou laten weten hoe het is afgelopen met de dierenarts. Dat gaat ze zeker doen, vertelde ze.Ik ben dus blij dat ze actie onderneemt, en morgen komt de dierenarts.
Janine1990 schreef:Goed gedaan!![]()
Zo te lezen is het 100% meegevallen... En één ding wil ik je meegeven, betaal nooit voor de ziektekosten van een dier dat niet van jou is! Je bent nog zo jong, je kan je geld beter en leuker besteden!