Ontzettend stinkend geslachtsdeel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AnnemiekvM

Re: Ontzettend stinkend geslachtsdeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:04

Ik vind het een goed idee dat je morgen actie onderneemt. Misschien kan eventueel één van je ouders mee?

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 21:06

Bedankt voor de positieve reacties.
Ik ga zelf wel even langs, en vraag of ze zo spoedig mogelijk de da wilt bellen omdat de gevolgen ernstig kunnen zijn. Geen idee of ze snel bellen, maar ik hoop het echt.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:09

Als ik zoiets zou opmerken bij mijn paard dan zou ik DIRECT naar de eigenaar gaan. Of ik het nou 3x moet zeggen. En niet eerst achter bokt.nl, Maargoed dat is een andere zaak. Goed dat je morgen naar de eigenaar gaat. En veel s6.

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:13

Sommige mensen hebben een pony staan maar die moet vooral geen geld kosten. Hoefsmid is te duur en een veearts voor een enting of in dit geval een ontstoken koker etc? Tja........ Die houden zich voor de domme en gaan ervan uit dat het vanzelf wel overgaat. TS, knap van je dat je het toch blijft aankaarten en misschien moet die mevrouw maar even met haar neus richting de buik van de pony buigen, misschien dat ze het dan begrijpt. Ik heb ooit ook mijn hengsten bij een echtpaar gestald waarvan de man schapen had (maar waar ik achteraf over hoorde dat de DB er al regelmatig bij was geweest) en een shet-hengst had. Mijn eigen hoefsmid deed gratis die shet van die man erbij omdat hij anders niet meer had kunnen lopen. Pony vond die man leuk, maar het moest niets kosten (zijn katten ook niet, dus elke keer weer nesten vol niesziekte). Zijn vrouw had niets in te brengen, helaas. TS ik hoop voor je dat je ze kunt overtuigen......

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:59

Voor iemand van 13 is het ook best moeilijk om overtuigend over te komen bij volwassenen die het denken beter te weten of gewoon laks zijn. Maar probeer het in ieder geval, desnoods een briefje in de brievenbus doen waar je alles in uitlegt. Succes!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:04

Daar zat ik ook al aan te denken, als die meneer slechthorend is het opschrijven, en als je niet overtuigend genoeg over kan komen misschien je mams meenemen??
Veel succes in ieder geval.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:15

Flappie30 schreef:
Janine1990 schreef:
Nou, dan ga je nu langs en kan de DA morgenvroeg nog komen.

ook beetje kort door de bocht... bepaal jij agenda vd dierenarts ?! zoals ik het hoor kunnen dit 2 zaken zijn: OF een fors uit de hand gelopen ontsteking OF dit kunnen ook tumoren zijn met secundair een ontsteking er boven op. In beide gevallen: als je de smegma en/of ontstekingrond de penis van je pony kan ruiken, is het hoognodig dat deze nagekeken wordt door de dierenarts. het feit dat hij nl slaat nr zijn koker, wil zeggen dat hij toch verdoofd zal moeten worden om na te kijken en te behandelen.
succes er mee !

Nee, bepaal jij of hij niet komt? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:23

Ben benieuwd!
Ik vind het wel super van je dat je je zo bekommert om het beestje!

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:24

Ts goed dat je naar de eigenaren gaat. Lijkt mij erg pijnlijk voor de pony. Hoop dat de eigenaren meteen de DA gaan bellen. Veel succes morgen!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 23:30

Goed bezig hoor TS, maar nu niet langer twijfelen.
Ze desnoods als je gaat, dat of zij meteen de dierenarts bellen, of dat jij meteen belt. Of spreek af, dat jij de dierenarts belt, en dat als het gegrond is, de eigenaar betaald, was het voor niks, dan betaal jij. (De voorrij kosten, dat is nog te doen.)

Die regeling had ik met mijn moeder over huisdieren, is een hele fijne.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 23:32

Ja verstandige mams heb je Gypsy, is een goed idee ook. :j

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 23:36

Ja mijn ouders hadden er best wat voor over, maar keken het liever een dagje aan. Met bv knaagdieren is het dan al te laat natuurlijk, dus had ik dit verzonnen. Op die manier geloofden ze me, omdat ik er zelf immers ook 'risico' mee liep. En tja als het dan voor niks was dan was het voor hen niet erg.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 23:38

Janine1990 schreef:

Jezus wat ben jij aan het bitchen. Ts is 13! Waarschijnlijk willen haar ouders helemaal niet dat ze na 8 uur de deur nog uit gaat en daar hebben ze groot gelijk in! Ts gaat morgen naar de eigenaar toe. Niet iedere eigenaar is even makkelijk en ik snap daarom best dat ts het vervelend vind. In plaats van lopen katten kun je ook aanmoedigen ;)

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 23:43

Goed dat je er toch iets aan gaat doen :j
Kun je niet aan de eigenaar vragen of je zelf mag bellen? :)

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 23:45

ben benieuwd wat eruit komt, hopelijk kan het met schoonmaken opgelost worden.

Samantha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 10:19

Ja ik ook! en TS ik vind het heel erg knap van je dat je actie onderneemt! Zeker omdat het niet eens je eigen pony is. Ik hoop voor je dat het goed komt!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 10:27

Horsii_mine schreef:
Janine1990 schreef:

Jezus wat ben jij aan het bitchen. Ts is 13! Waarschijnlijk willen haar ouders helemaal niet dat ze na 8 uur de deur nog uit gaat en daar hebben ze groot gelijk in! Ts gaat morgen naar de eigenaar toe. Niet iedere eigenaar is even makkelijk en ik snap daarom best dat ts het vervelend vind. In plaats van lopen katten kun je ook aanmoedigen ;)

Ooit van een telefoon gehoord?

Jij vindt het bitchen, ik snap gewoon niet waarom TS het uitstelt... Het topic heeft ze geopend om half zeven.

Aanmoedigen heb ik geprobeerd, maar als na meerdere keren gezegd is dat ze naar de eigenaren toe moet, of de DA moet bellen, en er nog geen actie wordt ondernomen... En er telkens 'ja maar' gezegd wordt.... Sorry, dan zeg ik: Van uitstel, komt afstel...

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 12:41

@Janine1990
als TS aangeeft dat eigenaar niet goed kan horen en alls 3x uitmoetleggen dan word dat eeen duur telefoongesprek. Kun je beter wachten tot vandaag.

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 17:10

Vandaag ben ik langsgeweest, gelijk na school! Ik heb verteld dat hij erg veel last van zijn geslachtsdeel heeft en dat hij steeds trapt en slaat. Ze gaat vanavond de dierenarts bellen en waarschijnlijk komt die dan morgenvroeg. Toen ik wegging (1,5 uur later) heb ik nog gevraagd of ze me dan morgen wou laten weten hoe het is afgelopen met de dierenarts. Dat gaat ze zeker doen, vertelde ze. :) Ik ben dus blij dat ze actie onderneemt, en morgen komt de dierenarts.

babet1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:13

hoop echt dat de DA komt,
en de mensen om hun diertje geven!!!!

want gezond klinkt het niet,
goed dat je actie hebt ondernomen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:16

Irmy schreef:
Vandaag ben ik langsgeweest, gelijk na school! Ik heb verteld dat hij erg veel last van zijn geslachtsdeel heeft en dat hij steeds trapt en slaat. Ze gaat vanavond de dierenarts bellen en waarschijnlijk komt die dan morgenvroeg. Toen ik wegging (1,5 uur later) heb ik nog gevraagd of ze me dan morgen wou laten weten hoe het is afgelopen met de dierenarts. Dat gaat ze zeker doen, vertelde ze. :) Ik ben dus blij dat ze actie onderneemt, en morgen komt de dierenarts.

Goed gedaan! +:)+

Zo te lezen is het 100% meegevallen... En één ding wil ik je meegeven, betaal nooit voor de ziektekosten van een dier dat niet van jou is! Je bent nog zo jong, je kan je geld beter en leuker besteden!

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 17:23

Janine1990 schreef:
Goed gedaan! +:)+

Zo te lezen is het 100% meegevallen... En één ding wil ik je meegeven, betaal nooit voor de ziektekosten van een dier dat niet van jou is! Je bent nog zo jong, je kan je geld beter en leuker besteden!

Ja, ik had het echt anders verwacht. Dat ze zou zeggen: 'oh dat komt wel goed'. Ze was echt bezorgd, ik denk dat ze nu ook beter naar mij luisteren vanwege zijn hoefbevangenheid waar ik ook gelijk in had en waar zij nooit op gekomen waren. Hij wordt misschien mijn eigen pony... Natuurlijk kan ik het beter besteden, maar toch voel ik me verantwoordelijk voor hem.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:25

Super dat je het gedaan hebt! Je bent een held :P
Succes morgen bij de DA.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:19

Goedzo TS +:)+ Laat je ons nog even weten wat de DA zegt?? :)

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:31

die pony zou het goed hebben bij je, zou mooi zijn als dat waar word.
goed dat je actie hebt ondernomen! hou ons op de hoogte en blijf er bij die mensen ook achteraan gaan als blijkt dat ze niets hebben gedaan