wonden voor de singel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 23:48

yvonnedv schreef:
Jet schreef:
Yvonnedv, die hoes ziet er ook netjes uit. En als de jouwe geen last heeft van zijn andere neopreensingel, heb je grote kans dat dit voor jullie de oplossing is.

IRL ziet hij er nog veel beter uit aan de buitenkant zit een hele zachte fluweel achtige laag. Ik heb goede hoop dat dit afdoende gaat werken.

Helaas heeft de ruitersportzaak een te grote gestuurd dus we wachten weer af.

En vandaag kwam ik er achter dat ze hier in de aanbieding zijn
http://www.depaardenverzorger.nl/harrys ... prene.html

Hij bevalt ons erg goed. De plekjes zijn wel nog wat kaal maar de huid is weer rustig. Hij is ook helemaal niet zweterig en erg makkelijk schoon te houden. Met een borsteltje de haren er af en een vochtig doekje er over en hij is weer schoon.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 23:53

Goed om te horen Yvonnedv! Misschien wel handig voor "dagelijks" gebruik in de trainingen. Hoewel ik voorlopig wel even uitgereden ben. Ze hoest al een tijd en na twee ventipulminkuren staat ze nu aan de prednison voor zes weken.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 08:36

Ik ben me er bewust van dat ik een ouder topic naar boven haal.

Mijn 4-jarige ruin krijgt ook plekjes van de singel. Ik men met hem, dus zoek iets voor het mennen. Een andere singel o.i.d. wil ik best uitproberen, anatomisch o.i.d., maar ik weet niet of die er zijn? Betreft een kleinere shetlander (97cm).
Heb al een neopreme singelhoes geprobeerd, maar daarkrijgt hij zelfs wondjes van :(:)