Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Happy nieuws, dan, voor jullie (behalve dat er nog een klein plekje bij is gekomen). De foto's laten zien het verschil - fijn is dat. Heb je het gevoel dat de nieuwe plekken makkelijker zijn om te behandelen? Ik vind het verbranden/vriezen geniaal, maar hoop dat er een minder ingrijpend aanpak gaat lukken voor de nieuwe plekken. Iig, ik hoop dat het allemaal snel over is en dat jullie kunnen gewoon samen leuke dingen doen.

Goed zo!!
.
maar dat is bijzaak toch
Rosabel schreef:Wat bedoel je precies met de kroonrand ziet er raar uit? Bedoel je de kroonrand zelf of de huid er net boven? Ik kan me herinneren dat de hoef van mijn merrie indertijd ''zachter'' werd, vooral de kroonrand; die sloeg wit uit en werd vrij week en zacht. Kon het makkelijk met een vinger indrukken. Bedoel je dat?

. Het ziet er anders uit als in de kootholte. Hier zijn het alleen korsten met daaronder gewoon huid, geen wondje oid. Deze plek zit er al lang en wordt ook meebehandeld maar was ong 2 bij 2 cm en nu +- 4 bij 10 cm. Het zo eens meezitten...
, maar Irene krijgt op dit moment zoveel supplementen en medicijnen dat ik niet "zomaar" iets toe durf te voegen. Ik overleg alles met de DA, en stel iedere tip die hier gegeven wordt voor.
.
.
.