jesterlover schreef:Ze heeft nog steeds niet gemest, ze is zojuist opgevoeld, en er is niks te vinden.
We gaan nu naar Wolvega.
Daar willen ze met zoutoplossing wat proberen.
Nou, daar gaan we dan..
Heel veel sterkte!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jet schreef:O meid, wat verschrikkelijk rot! Balen dat ze het niet heeft gered, ik had er nog wel hoop op. Net wat je zegt: het is zo verradelijk dat ze er nog goed allert uitzien terwijl ze al zo verschrikkelijk ziek zijn.
Van dat zout spoelen heb ik nog nooit gehoord en dat zou ik ook nooit van zijn levensdagen doen, als parafine niet werkt, zal dat zout water het ook niet doen lijkt me.
Heel veel sterkte morgenochtend, heb je echt helemaal niemand die met je mee kan? Het is zo hard als je in je eentje heen moet, daar afscheid nemen en de boel ophalen en dan weer die rit in je eentje terug. Nogmaals: Heel veel sterkte, dikke!
Ik zie net de foto's: wat een sneeuw en wat zag ze er nog goed uit!
Jet schreef:Bij Lou was dat ook zo, die was ook doodziek van die koliek, maar evengoed nog druk op het land. Af en toe wel even liggen, maar dan toch weer overeind. Het is dat we haar goed kenden ( haar stalhoudster en ik), een vreemde had het niet echt opgemerkt.
Ik was gelukkig uiteindelijk net op tijd in Wolvega, dat had ook geen half uur langer moeten duren. Echt vreselijk dat de jouwe het niet gered heeft.
Echt hele mooie foto's, ik heb er toen niet eens aan gedacht om foto's te maken, terwijl ik tijd genoeg had. Ik heb gewacht op mijn zus die met me mee ging naar de kliniek, dat duurde ook wel een klein half uur voordat die er was.