NesyD schreef:Je hebt aangegeven geen voeradviezen te willen maar ik kan het niet laten om te vertellen dat EquiFyt Zupa super werkt bij paarden die te schraal blijven maar waar geen medische reden voor te geven is.
Klant van mij heeft een Engels volbloed die volop in de eventing loopt en haar paard nu dus ook EquiFyt Zupa voert.
Sindsdien is het paard 100 kilo bij gekomen.
Ze heeft dit nog eens getest door het paard 1 week geen Zupa te voeren en het paard viel in die week 75 kilo af.
Bij serieuze interesse wil ik haar best vragen contact met je op te nemen om haar ervaring met je te delen.
Heb je ook al eens geprobeerd olie bij te voeren? Een paard kan tot 2 koffie kopjes per dag aan olie hebben (uiteraard wel heel langzaam opbouwen), dit zet ook aan zonder overtollige onhandelbare energie te geven.
Succes met je paard, hoop voor je dat er wel een aantoonbare oorzaak gevonden wordt.
*edit* lees net dat je al olie bijvoert.
Als ze contact met mij zou willen opnemen dan zou ik dat heel erg fijn vinden. Maar... ik wil eerst weten wat er uit het bloedonderzoek komt. En idd olie geef ik haar al.
Chrissie_ schreef:Rare optie voor mensen die er niet in geloven maar wij laten altijd de haren uit de manen onderzoeken door mensen die ik ken.
Hier komen allerlei dingen uit waar ze last van hebben en hiervoor krijgen ze dan homeopathische middelen.
Mijn paard at altijd heel weinig en doormiddel van haaronderzoek met daarbij homeopathische middel is die heel veel opgeknapt

Zou ook een optie kunnen zijn als je ervoor open staat

Dit is voor mij idd een mogelijkheid maar pas als de "normale"geneeskunde voor een raadsel staat. Een stalgenoot is homeopatisch veearts dus ik kan aan haar altijd raad vragen.