Inslapen ja of nee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:20

hoi hoi, inderdaad ziet hij er zo op die foto's van gisteravond geweldig uit! Als je hem ziet staan (voorbenen?), dan zou je toch niet zeggen dat hij heel erg last heeft hoor. Ik weet dat schijn bedriegt, en dat ponies heel sterk zijn, maar op de foto oogt hij niet ziek. Ik vind je stoer dat toch verder kijkt. Ik weet dat Annika van Erik Laarakker ook op pad gaat, dus waarom niet naar jou? Het is natuurlijk wel ver weg, maar waarom niet nog es proberen....en anders misschien namen krijgen van anderen? Nu ja, misschien heb je inmiddels wel al iemand gevonden...

jesito

Re: Inslapen ja of nee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 22:24

Ik heb verschillende mensen gemaild waaronder ook steffie van de laarse, ik zal altijd op zoek blijven voor een oplossing.
Zo als hij staat oogt hij zeker niet ziek, heel stabiel zelfs maar als die loopt is het toch een ander gezicht, al was het vandaag wat beter.
We zullen wel weer zien waar dit schipt strand.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:03

Hoe staan de zaken ervoor bij jullie Jesito? Gaat het beter met de hypermetrie met dit warme weer of juist niet?

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-10 13:01

Het gaat op het moment heel goed ik moet zelfs snel zijn met het voer van de grote, meneer waagt zich aan een drafje.
Ook zijn hoefjes zijn weer steeds normaler aan het worden en kan geen drukkingen of ontstekingen meer vinden.
Ik rasp zelfs de hoeven wekelijks bij als een soort slijtage en iedere 5 weken komt de smid om te controleren en eventueel bij te werken, dit doe ik om te erge verandering in zijn lopen te voorkomen en zijn rug weer te triggeren.
Volgende week komt de smid weer checken.
Maar op het moment gaat het echt super met hem behalve een iets opgezette koker.
Soms is hij normaal en soms iets opgezet, hij heeft er geen last van verder.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:32

Nou, dat klinkt goed zeg! Fijn hoor, ik duim dat het nog een héle tijd zo mag blijven. Een drafje ;-) . Goed teken!

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 22:16

Nou fijn dat het weer wat beter gaat. Ik hoop dat het nog beter gaat worden.