2 Paarden zomaar ineens dood in een week? hoe kan dat?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Martine123

Re: 2 Paarden zomaar ineens dood in een week? hoe kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-10 22:09

ik heb er nog niks van gehoord.. :(, maar we denken dat het idd gewoon stom toeval is geweest..

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:20

Dat is toch wel jammer, je zou toch denken dat ze inmiddels wel uitslagen hebben. Kan je ze zelf nog bellen of heeft dat geen nut? Ik hoop inderdaad dat het toeval is geweest!

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:22

Hier heb ik in de winter in een week tijd ook 2 verzorgpaarden verloren. De fries had al 2 weken diarree en viel ineens om. de DA was er al 2x eerder geweest. Die zei overigens ook dat er an diarree niets te doen valt. Toen hij omviel deed ie niets meer. hebben hem nog geprobeerd op te takelen, maar had helaas geen nut. Toen kreeg ons veulen ook diarree, andere DA laten komen, vloeibare norit gegeven, en dat ging beter. En 5 dagen na de fries hebben we haar ook in moeten laten slapen. Autopsie laten doen en het bleek een virus te zijn, die zich anders had ontwikkeld dan normaal. Ik heb het autopsierapport niet gezien, dus weet helaas niet welk virus. Zal het eens navragen. Ohja dit was overigens niet in het mestonderzoek naar voren gekomen.
Sterkte ermee

Martine123

Re: 2 Paarden zomaar ineens dood in een week? hoe kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 05:35

stom genoeg vandaag een brief aangekregen

stonden alleen maar vreemde wetenschappelijke namen in, niet een normale uitslag, alleen vreemde namen van testen met met de whatever in the whatever is whatever.. dus daar zijn we nog niks mee opgeschoten :s

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 08:57

Heb je geen dierenarts in de buurt die jou daarmee kan helpen, of kunnen wij van bokt misschien iets voor je betekenen hierin? Ik kan me voorstellen dat allerlei wetenschappelijke termen het niet duidelijker maken voor je, maar misschien weten we hier met zijn allen meer.

EvaFara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:14

jeetje veel sterke ,
zou echt niet weten hoe het komt
echt bizar..