Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
top!
kalicha schreef:Maar om eerlijk te zijn vind ik het altijd een moeilijk discussie punt.. hoe meer je je paard gaat geven voor laxatie enz, slapper en luier de darmen maakt.. Ik laat zover het kan mijn paard zoveel mogelijk zelf doen, alleen als ze weer aan het verstoppen is krijgt ze het er bij.. Misschien dat de DA daarom wat minder gretig zijn geworden om het zomaar aan iedereen mee te geven. omdat veel mensen dachten dat ze het wel wisten en ondertussen meer kwaad als goed deden..
Onassa schreef:Ja Petra....ik was de eerste keer helemaal de mist in gegaan met de lijnzaad, want ja....het is vogelvoer en dan sta je.
Ik dus koken dat hele pak van een kilo op 4 liter water, nou...dan snap je wel wat er gebeurde natuurlijk.
Nu weet ik gelukkig hoe het WEL moet en ga dat zeker nog maken en het haat door de slobber geven.
Hoeveel slijm per keer is aan te raden??
Als het met t beestje maar goed gaat..
Pffffffff, niks aan de hand. Na half uurtje weer in de benen en na een kwartiertje of zo yep, weer mesten. Niek was weer helemaal de oude vandaag. We waren en gelukkig vroeg bij.