Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kasztanka schreef:Ik heb ondertussen wat gelezen over koliekoperaties op internet en zo'n hervallen en problemen na operaties gebeuren vrij frequent. Ik aarzel om nog eens een paard te laten opereren van koliek. Vertrouwen kwijt.
Het verschil ook tussen mijn DA (een nederlander n.b.) en die van TS is dat mijn DA, die mij en mijn opvattigen héél goed kent gezegd heeft dat nog eens een operatie niet fair zou zijn t.o. het paard.
Ter zijde en off-topic wil ik zeggen dat ik die dierenbeul ben die, volgens jullie, Sundancer màànden heb laten afzien van zijn arthrose. (zie topic in BEH Sundancer na 8 maanden glucosamine)
Ik wens TS en haar paard nog een lange toekomst samen al ziet het er niet echt goed uit.
Sharitje schreef:
Thioro schreef:Het is goed nieuws dat de reflux gestopt is.
De ijshanddoeken zijn idd preventief tegen hoefbevangenheid, voor zover ik weet heeft hij het nog niet (vanacht was er toch nog geen pulsatie).
Persoonlijk vond ik hem er vanacht niet fantastisch uitzien (en dan heb ik het vooral over de blik in z'n ogen) maar je ziet dat het misschien niet alles wil zeggen.