) dus ik ging maar even achter de pc.Hij was duidelijk onrustig en had nog wat last, was elke keer wat aan het schrapen e.d.
Dus ben er heen gegaan, eenmaal bij de stal aangekomen zag ik direct dat hij alweer gemest had.
Temp. was alweer normaal: 37.8
Adem freq was ook normaal, hij trok alleen nog weer wat met de buik met het ademhalen.
Pols freq ook nog steeds normaal (30)
Slvl nog steeds mooi lichtroze, crt ook goed
Turgor leek iets beter als gisteravond
Ik dacht aardig voor hem te zijn door nog wat meer vlas in zijn stal te gooien, aan de voorkant hebben wij een kaal stukje voor hooi e.d. zeg maar en hij had wat geschraapt dus het was nu wat kaal de stal.
Alleen dat was geen succes want ik had de baal nog niet open of hij hapte alweer in het vlas.
Dus het oude vlas maar gewoon weer verdeeld.
Zit me af te vragen of daar het probleem misschien niet zit, dat hij afgelopen tijd gewoon elke keer vlas naar binnen werkt wat wij gewoon niet hebben opgemerkt

Maar goed, het is nu bijna half 4, ik ga zo nog even een keer uit het raam kijken en daarna zelf nog even proberen te slapen. Moet morgen gewoon werken namelijk.
Bel wel direct morgenvroeg de DA dat hij morgen langskomt, de koliek is nu nog mild, maar wil toch graag dat hij er even naar kijkt en eventueel hem helpt door wat te geven.
Ik hoop dat we er snel achterkomen wat de oorzaak is, dan kunnen we dat aanpakken.
Bedankt nog iedereen weer voor de berichtjes!