tjady schreef:Ik heb net gebeld naar de kliniek. Ik zit met nog enkele vragen. De dierenarts zal mij straks nog terug bellen. Daar wacht ik nu eigenlijk op.
Wat ik niet snap is dat de maag vol blijft zitten, wat heeft dat dan te maken met een verlamde slokdarm. Daarnaast ook nog dat als die slokdarm niet goed is, waarom dan nu pas die klachten als ze 6 maanden oud is. Ze is al 5 weken gespeend, ze heeft de afgelopen weken, goed gegeten, hooi, biks en gras.
Ik ga nu niet naar haar toe, ik denk dat ik mij niet kan beheersen en alleen maar moet huilen. Dat wil ik haar niet aan doen, daar heeft ze niks aan.
Ten eerste wil ik je heel veel sterkte wensen..
Je bent echt op een heel erg goed adres. Mijn paard heeft er ook gestaan (met een heel ander probleem) maar de verzorging en de betrokkenheid is echt top!
Je hoeft echt niet bang te zijn dat ze je raar aankijken als je gaat huilen.
Marco de Bruijn belde mij zaterdags laat in de avond op om te vertellen dat het niet zo goed ging met mijn paard.
Toen ik hem terugbelde dat ik het wel genoeg vond, kon ik ook bijna niet uit mijn woorden komen en maakte daarvoor mijn excuses.
Hij vond het echt niet erg en begreep ook dat ik emotioneel was.