Citaat:Aan wetenschappelijk onderzoek kan ik je niet helpen. Vertel die man maar dat roken ook kankerverwekkend is, maar dat er zat mensen zijn die rokend de 90 jaar behalen.Ook is één paard niet echt een goede maatstaf om te bepalen of iets (op lange ! termijn) slecht is.
(Aparte vent trouwens, ik zou het er niet al te lang uithouden. Maar ja, liefde voor de paarden, of niet?)[/
Ja idd. de pony die ik daar rijd is ook echt een schat van een beest.
Maar haast geen een bijrijdster heeft het daar lang volgehouden.

Tsja, ik kan het wel tegen hem zeggen, maar ik denk dat hij mij niet erg serieus opvat.
Hij heeft een contractje gemaakt ja, en ik moet voor de pony's betalen, (het is niet erg veel maar toch).
EstherHegt schreef:dat het niet zo goed is voor milieu en dieren kan ie lezen Zelf kan ie conclusie trekken. Jij hoeft niets te bewijzen.
bedankt ik zal het uitprinten.

@Lynn_Nikita hoe bedoel je dat? Nu gewoon weggaan en me van die opzegtermijn niks aantrekken?
Dat ga ik niet doen, ik wil soms namelijk nog eens mijn verzorgpony opzoeken of even een knuffel geven, en dat kan dan niet meer.

wat verschrikkelijk ellepel, ik krijg al kippenvel als ik eraan denk dat dat daardoor ook met mijn verzorgpony kan gebeuren. (het zal wel niet zo erg zijn omdat het alleen bij de staart is maar toch.