Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Mandyke schreef:Toen het artikel in de krant stond waren er inderdaad 3 paarden overleden. Ondertussen zijn dit er minstens 5 want de nacht na het artikel is het paard van een collega van mij gestorven en diezelfde nacht ook nog een ander paard. Hoeveel paarden er ziek zijn weet ik ook niet precies maar het zouden er veel zijn, volgens mijn collega dus rond de 50. Of die jumping zal doorgaan weet ik zo nog niet.
Flaxman Arabians in Brecht heeft in ieder geval reeds hun jaarlijks evenement, dat begin juli doorgaat, afgelast.

van de eigenaars van stal H***** dat ze dit in het nieuws brengen en op deze manier andere paardeneigenaars waarschuwen.

Mandyke schreef:devi786 schreef:Ik vind het trouwens heel eerlijk en moedigvan de eigenaars van stal H***** dat ze dit in het nieuws brengen en op deze manier andere paardeneigenaars waarschuwen.
Vind ik ook! Petje af voor Stal Hazebroek!Zij proberen tenminste nog om het allemaal in te dijken ipv te verdoezelen.
_Bonte_ schreef:Antwerpen . Het zit in 's Gravenwezel ( dichtbij schoten, deurne, sint job ) Ik woon in het dorp ernaast Schilde . Mijn pony staat een dorp verder in Oelegem.
Ik houd mijn hart ook vast .. Ben bang . En wil toch proberen iets of wat te beschermen maar idereen zegt hier iets anders .. Ik weet niet wat te doen.
Zelfs dierenartsen spreken elkaar tegen
heppyke schreef:_Bonte_ schreef:Antwerpen . Het zit in 's Gravenwezel ( dichtbij schoten, deurne, sint job ) Ik woon in het dorp ernaast Schilde . Mijn pony staat een dorp verder in Oelegem.
Ik houd mijn hart ook vast .. Ben bang . En wil toch proberen iets of wat te beschermen maar idereen zegt hier iets anders .. Ik weet niet wat te doen.
Zelfs dierenartsen spreken elkaar tegen
ik woon ook daar ergens in de buurt, ik weet van een manege: 11 dode paarden door Rhino, in een ander 5 en de andere dacht ik 7